حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق  خودکشی رژیم صهیونیستی بود
    ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
    شناسه : 14564
    بازدید 170
    3
    رییس ستاد کل نیروهای مسلح: دریانیوز// رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حمله موشکی اخیر به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به‌عنوان یک مقر دارای مصونیت بین‌المللی، نوعی دیوانگی و به معنی خودکشی رژیم صهیونیستی است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حمله موشکی اخیر به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به‌عنوان یک مقر دارای مصونیت بین‌المللی، نوعی دیوانگی و به معنی خودکشی رژیم صهیونیستی است.

    سردار سرلشکر محمد باقری در مراسم تشییع پیکر سردار شهید محمد رضا زاهدی در اصفهان افزود: حمله به کنسولگری ایران در سوریه از سر استیصال رژیم صهیونیستی بوده است، ما دشمن را با کمک دلاورمردان خود پشیمان می‌کنیم و حتما انتقام خواهیم گرفت.وی افزود: البته از فرماندهان بزرگ خود یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع و طرح عملیات را خودمان تعیین کنیم و این کار در زمان مناسب و با حداکثر آسیب‌رسانی به دشمن و قطعا انجام خواهد شد.

    رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در صدد بود تا جهان اسلام را با نمایندگی تام خود در منطقه حیاتی و راهبری غرب آسیا به اختیار در بیاورد اما با تلاش رزمندگان نیروی قدس و یاران آنها، مردم فلسطین، لبنان، عراق، یمن، سوریه و سایر نقاط جهان اسلام و ملت بزرگ ایران، منحنی معکوس و افول این رژیم در پیش گرفته شد.

    وی تاکید کرد: هر اقدامی که رژیم صهیونیستی انجام داده از سر استیصال و ناتوانی آن بوده است.رییس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: رژیم صهیونیستی روز به روز در بحرانی فرو می رود که خروج از آن، بحران را شدیدتر می‌کند و قطعا اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق بدون پاسخ باقی نخواهد ماند و چنانکه رهبر انقلاب در سخنان اخیر خود فرمودند دشمن را پشیمان خواهیم کرد.

    سرلشکر باقری با اشاره به اینکه آمریکا شریک صهیونیست است، تاکید کرد: آمریکا چه بپذیرد یا نپذیرد و تکذیب کند؛ نقش آشکار آن در دست داشتن در جنایات رژیم صهیونیستی، مشخص و مسئولیت حادثه اخیر کنسولگری سوریه بر عهده آن است و باید پاسخگو باشد.وی خاطرنشان کرد: مروری بر دوره ننگین ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی نشان دهنده ۲ دوره مشخص «فراز و اوج‌گیری» و «افول و زوال» است، رژیم صهیونیستی سرزمین قبله مسلمانان را غصب کرد و سپس با کمک اروپای ریاکار قدرت گرفت.

    سرلشکر باقری تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود توطئه استکبار جهانی برای تغییر جهان اسلام با حضور صهیونیست‌های جنایتکار شکل می‌گرفت.وی با بیان اینکه دوره افول صهیونیست‌ها با نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت، افزود: امام راحل(ره) یکی از راهبردهای خود را مقابله با این رژیم قرار داد و از آن زمان، فرایند قدرت‌گیری صهیونیست‌ها تغییر کرد.

    سرلشکر باقری گفت: در دوره رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای نیز با شکل‌گیری و تشکیل نیروی قدس سپاه پاسداران، مقاومت اسلامی جان تازه ای پیدا کرد و جریان غیر اسلامی و کم توان به حاشیه رفت.وی با بیان اینکه جریان اصیل اسلامی حماس با قدرت تمام به میدان آمد، اضافه کرد: از ۳۰ سال گذشته تاکنون بر این قدرت اضافه شده است و «طوفان الاقصی» از مهر سال گذشته بخش کوچکی از این کوه یخ بزرگ را نمایان کرد.
    رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه غزه ۱۶ سال در محاصره و دائم در حال جنگ بوده است، بیان داشت: رزمندگان مقاومت با ایجاد صنعت دفاعی، شکستی ترمیم‌ناپذیر را به دشمن تحمیل کردند.

    وی اضافه کرد: غزه یک سرزمین کوچک است که حفر تونل و بردن صنعت دفاعی زیر زمین، تربیت و چیدمان نیرو و ایجاد طرح بی نظیر دفاعی، چنان بلایی بر سر صهیونیست ها آورد که رژیمی که به دنبال غصب سرزمین نیل تا فرات و گرفتن چند کشور منطقه بود در این نبرد شکست خورد. وی با این پرسش که رژیم صهیونیستی با حملات مختلف به غزه به کدام هدف خود رسید، خاطرنشان کرد: روز گذشته پس از ۱۸۶ روز، راکت ها به سمت صهیونیست‌ها شلیک شد و به این معنی است که این نهضت مقاومت، بیدار و شکست صهیونیست‌ها قطعی است.

    سرلشکر باقری با اشاره به خصوصیات «سردار شهید زاهدی» گفت: شهید زاهدی ۱۳ سال از عمر خود را در سرزمین قدس به سر برد، سختی‌های مختلف و دوری از خانواده را تحمل کرد و جایگاهی عظیم نزد خداوند دارد.وی با بیان اینکه سردار زاهدی در روز شهادت حضرت علی(ع) توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، افزود: تکلیف شهدا و جایگاه کسانی که ایمان واقعی داشتند، پای این آیین پاک، معاد و اصول دین تا پای جان ایستادند و هجرت کردند نزد خداوند و ائمه اطهار مشخص است.

    به گزارش ایرنا، رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اصفهان مهد شهادت، شجاعت، ایثار و ایستادگی است و این شهر یک شهید بزرگ دیگر را تقدیم راه اسلام کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.