حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • حضور گردشگران را تسهیل کنید
    ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۱۷
    شناسه : 13615
    بازدید 1119
    6
    رئیس جمهور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته : دریانیوز// رئیس‌جمهور گفت: اینکه دولت‌ها بسیار تاکید دارند نسبت به توسعه و فعال شدن گردشگری در کشورهای خود برای این است که پیشران و شتاب‌دهنده اقتصادی است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس‌جمهور گفت: اینکه دولت‌ها بسیار تاکید دارند نسبت به توسعه و فعال شدن گردشگری در کشورهای خود برای این است که پیشران و شتاب‌دهنده اقتصادی است.

    «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور، در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته گفت: موضوع گردشگری یکی از بحث‌های مهم در حوزه اقتصادی است، شتابدهنده اقتصاد کشورهاست. اینکه دولت‌ها بسیار تاکید دارند نسبت به توسعه و فعال شدن گردشگری در کشورهای خود برای این است که پیشران و شتاب‌دهنده اقتصادی است.

    وی ادامه داد: اگر بخواهیم در اقتصاد تک محصولی نباشیم و فقط به نفت اتکا نکنیم، یکی از حوزه‌های مهم توجه به گردشگری است. افراد زیادی تمایل دارند از طبیعت زیبا و آثار تمدنی و فرهنگی ایران اسلامی بازدید کنند اما برخی قصد دارند با ایران هراسی این افراد را منصرف کنند. وزیر محترم، معاونان و مسئولان وظیفه دارند که حضور گردشگران را در ایران تسهیل و آسان کنند.رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از اقدامات مهمی که در کشور انجام شده است، لغو روادید گردشگری است که زمینه بسیار خوبی برای توسعه فراهم کرده است، اظهار داشت: رشد صنعت گردشگری القائات دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد و موجب ارائه تصویر درست از ایران خواهد شد.

    به گزارش ایرنا، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. پیشتر عزت‌الله ضرغامی خبر داده بود که نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ بهمن ماه به صورت وسیع‌تر و گسترده‌تر به نسبت ادوار قبل برگزار خواهد شد.

    این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه گردشگری در کشور است؛ تفاوت نمایشگاه امسال این است که فضاهای محل دائمی نمایشگاه‌های تهران نسبت به سال قبل به گردشگری اختصاص پیدا کرده و صنایع دستی که همزمان با این نمایشگاه برپا می‌شد، از آن حذف شده است تا از روز سوم تا ششم اسفند ماه در قالب نمایشگاه ملی به صورت جداگانه برگزار شود.

    این نمایشگاه صبح دیروز و با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین زوراب پولولیکاشویلی رئیس سازمان جهانی گردشگری ملل متحد افتتاح خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.