حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تیر دشمنان به سنگ خورد؛ مردم آمدند
    ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۶
    شناسه : 13945
    بازدید 191
    3
    دریانیوز// درحالی‌که دشمنان نظام اسلامی ایران از ماه‌ها قبل پروژه تحریم انتخابات و عدم شرکت مردم در انتخابات را در برنامه داشتند واز طریق رسانه های شان و... تلاش می کردند واجدان شرایط شرکت در انتخابات مجالس شورای اسلامی وخبرگان رهبری را از شرکت و حضور در میدان انتخابات منصرف کنند ، اما ایرانیان با حضور حداکثری شان در انتخابات روز گذشته ، نقشه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را نقش برآب کردند و باری دیگر ثابت کردند آنها همواره پشتیبان نظام و رهبرشان هستند و به خواسته های دشمنان توجهی نمی کنند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// درحالی‌که دشمنان نظام اسلامی ایران از ماه‌ها قبل پروژه تحریم انتخابات و عدم شرکت مردم در انتخابات را در برنامه داشتند واز طریق رسانه های شان و… تلاش می کردند واجدان شرایط شرکت در انتخابات مجالس شورای اسلامی وخبرگان رهبری را از شرکت و حضور در میدان انتخابات منصرف کنند ، اما ایرانیان با حضور حداکثری شان در انتخابات روز گذشته ، نقشه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را نقش برآب کردند و باری دیگر ثابت کردند آنها همواره پشتیبان نظام و رهبرشان هستند و به خواسته های دشمنان توجهی نمی کنند.

    روز گذشته میلیون ها ایرانی در مناطق شهری و روستایی از ابتدای صبح تا پاسی از شب در صف ایستادند و آرای شان را در صندوق های رای ریختند تا باری دیگر ثابت کنند سرنوشت کشورشان برای شان مهم است واجازه نمی دهند بیگانگان برایشان تصمیم بگیرند، بلکه خودشان برای تشکیل مجلس قوی و انقلابی تصمیم می گیرند.

    حال که نمایندگان مجلس دوازدهم با رای مردم وارد مجلس می شوند و از هفته های آینده فعالیت رسمی خودشان را آغاز می کنند ، در گام نخست بایستی وعده ها و قول هایی که به مردم در زمان تبلیغات داده اند را به هیچ وجه فراموش نکنند و آنها را اجرایی کنند . همچنین بایستی برنامه ریزی کنند تا ارتباط مستقیم با مردم به عنوان موکلان شان را داشته باشند و مانند برخی نمایندگان فقط در ایام انتخابات، در دسترس نباشند.

    مردم نمایندگان را انتخاب کرده اند تا به عنوان موکلان شان ، پیگیر رفع مشکلات و تحقق خواسته های شان باشند. در استان هرمزگان هم که جایگاه ویژه اقتصادی وتجاری در کشور دارد و پایتخت تجارت کشور لقب گرفته‌است، اما از آن طرف در فقر و فلاکت و محرومیت و بیکاری در صدر استان هاي کشور قرار گرفته است که نمایندگان مجلس در ادوار مختلف در این شرایط بی تاثیر نبوده اند؛ زیرا بیشتر آنها بعد از اخذ رأی اعتماد از مردم ، موکلان شان و درخواست ها و مشکلات شان را فراموش کرده و ارتباط شان با مردم قطع شده و یا در کمترین حد ممکن قرار داشته و پیگر رفع مشکلات استان نشده و صدای شان را مردم در مجلس نشنیدند و به نمایندگان همیشه ساکت شهرت یافتند.

    انتظار می رود در این دوره از فعالیت نمایندگی ۵ نماینده مردم هرمزگان در مجلس، اتحادشان برای دفاع از حق هرمزگان و هرمزگانی ها افزایش یابد و مردم خط قرمزشان باشد و بر سر منافع مردم واستان مردانه بایستند و رویه شان را اصلاح کنند. مردم هرمزگان نمایندگانی را می خواهند که سکوت در مجلس را بشکنند و برای دفاع از حقوق مردم استان فریاد بزنند تا روزی برسد که‌فقر و محرومیت و بیکاری از این استان تجاری و اقتصادی زدوده شود و مردمان هرمزگان از تجارت و اقتصاد استان شان منفعتی داشته باشند. مردم استان بایستی پاسخ رای اعتمادشان به نمایندگان شان را دریافت کنند تا از انتخاب شان پشیمان نشوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.