حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3008 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تصادف در جاده حمیران جان  ۵ عضو یک خانواده را گرفت
    ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
    شناسه : 11046
    بازدید 1959
    14
    دریانیوز//رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از اعزام دو دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومین تصادف پژو پارس و تریلی خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از اعزام دو دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومین تصادف پژو پارس و تریلی خبر داد.

    دکتر محمود حسین پور در این باره گفت: این حادثه در ساعت ۱۵:۰۰ بعدازظهر امروز در محور بندرلنگه به بندرخمیر بعد از روستای حمیران بین یک دستگاه خودرو پارس و تریلی که با هم از روبرو برخورد کرده بودند؛ رخ داده است. بعد از اطلاع این حادثه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ هرمزگان، بالافاصله دو دستگاه آمبولانس این مرکز از پایگاه جادهای حمیران و کنگ به محل حادثه اعزام شد.

    دکتر حسین پور در ادامه افزود: اولین آمبولانس این مرکز کمتر از دو دقیقه بعد از اطلاع حادثه به مرکز پیام اورژانس به محل حادثه رسیده است. متاسفانه شدت تصادف به قدری بوده است که ۵ نفر از سرنشینان پژو پارس که دو کودک یک ساله و چهار ماهه نیز در بین آنها بوده در دم جان داده اند. دو خانم ۲۳ و ۱۷ ساله و یک آقای ۲۴ ساله نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.

    یکی دیگر از سرنشینان این حادثه، خانمی ۱۷ ساله با ترومای متعدد به سر و صورت و قفسه سینه و سطح هوشیاری ۷ بوسیله آمبولانس های اعزامی اوژرانس به بیمارستان شهداء بندرلنگه منتقل شد.

    دیگر مصدوم این حادثه، آقای ۳۶ ساله، راننده تریلی، به رغم توصیه کارشناسان این مرکز از آمدن به بیمارستان امتناع نموده و رضایت شخصی داده اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.