حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3030 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ترخیص ۲۴ ساعته کالا از بندر شهید رجایی کلید خورد
    ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۴۶
    شناسه : 7587
    بازدید 1286
    11
    با حضور استاندار هرمزگان؛ دریانیوز// مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان در بازدید از بندر شهید رجایی رسما حمل یکسره کالا و ترخیص 24 ساعته کالا در این بندر را کلید زد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان در بازدید از بندر شهید رجایی رسما حمل یکسره کالا و ترخیص ۲۴ ساعته کالا در این بندر را کلید زد.
    مهندس دوستی در این خصوص اظهار داشت: بندر شهید رجایی مهمترین کانون واردات و صادرات کالای کشور است که بر همین مبنا نیازمند نگاه ویژه به این بندر مهم هستیم.وی افزود: یکی از سیاست های دولت و از جمله دستورات ویژه رئیس جمهور محترم حمل یکسره کالا و سرعت بخشيدن به مراحل ترخیص کالا در بنادر و گمرکات بود و در همین راستا پروژههای متنوعی در حوزه بنادر، گمرکات و جایگاه‌های سوخت و افزایش ساعات خدمات دهی و حوزه استاندارد طراحی شد.

    استاندار هرمزگان گفت: در حوزه گمرکات برای ترانزیت زمان به شدت کاهش یافت و از ۴۸ ساعت در حال حاضر به کمتر از سه ساعت رسیده است.وی تصریح کرد: در حوزه استاندارد هم با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته امروز شاهد تغییراتی هستیم و در مرحله اول و برای نخستین بار، بارهای فله یک محموله مشخص به صورت حمل مستقیم ترخیص شد و بعد از این برنامه داریم با صدور قبض انبار تفکیکی برای کانتینرها، این امر به بار کانتینری نیز تعمیم داده شود.

    مهندس دوستی ادامه داد: این کار تاثیر زیادی به همراه دارد و می تواند به کاهش هزینه های واردات کالا و افزایش سرعت انتقال کالا به مراکز کشور کمک کند، این حمل یکسره تنها به اقلام غذایی محدود نخواهد شد و در گام بعدی مواد اولیه کارخانه های صنعتی در برنامه گنجانده می شود و امیدواریم ظرف دو هفته آینده اولین محموله مواد اولیه کارخانه‌های صنعتی هم به همین روش ترخیص شود.گفتنی است، امروز یک محموله چای برای اولین بار از طریق حمل یکسره ترخیص شد و از این به بعد صاحبان کالاها می‌توانند پس از ثبت درخواست نسبت به حمل یکسره و ترخیص ۲۴ ساعته کالای مورد نظر خود اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.