حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3008 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تجمع پرشور کادر بهداشت و درمان هرمزگان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
    ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
    شناسه : 10998
    بازدید 1425
    19
    دریانیور //کادر درمان و کارکنان بیمارستان‌‌های هرمزگان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، امروز ساعت ۱۱ همزمان با سراسر کشور در مقابل بیمارستان‌ها تجمع کردند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیور //کادر درمان و کارکنان بیمارستان‌‌های هرمزگان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، امروز ساعت ۱۱ همزمان با سراسر کشور در مقابل بیمارستان‌ها تجمع کردند.

    امروز، پنجشنبه ۲۷ مهرماه، در ۲۳ بیمارستان‌ استان هرمزگان، رؤسای بیمارستان‌ها به همراه کادر درمان و کارکنان بیمارستان‌ همزمان با سراسر کشور به مدت ۱۰دقیقه تجمع کرده و با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، جنایت رژیم صهیونیستی در غزه به ویژه بمباران بیمارستان المعمدانی و به شهادت رساندن کودکان، زنان، مردم بی‌گناه و کادر درمان را محکوم کردند.

    همچنین روسا و مدیران بیمارستان‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه‌ای را صادر کردند.

    در متن این بیانیه آمده است:

    «بسم الله الرّحمن الرّحیم

    الحمدلله ربّ العالمین، قاصم الجبّارین. مبیر الظّالمین.

    هم اکنون که رژیم صهیونیستی جهت حفظ بقا به هر خباثتی دست می‌زند و با تحمیل ‌هزاران شهید فلسطینی در این سال‌ها که عمده آن ها غیرنظامیان، زنان و کودکان هستند کارنامه‌ای سیاه از خود به جا گذاشته است.

    در طی روزهای اخیر بمباران بی‌وقفه‌ تمامی مناطق نوار غزه، بیش از دو هزار کشته و چند هزار زخمی بر جای گذاشته که ده‌ها برابر ظرفیت بیمارستان‌های غزه است.

    حمله به آمبولانس‌ها و تخریب مسیرهای انتقال مجروحین، جلوگیری از سوخت‌رسانی و قطع برق و بستن مسیر انتقال دارو و امکانات، سیستم درمانی را ناتوان کرده است. با وجود تعهدات بین‌المللی و ممنوعیت حمله به مراکز ارائه دهنده درمانی مطابق منشور حقوق بیمار و ماده ۱۹ کنوانسیون ژنو، این رژیم غاصب در آخرین جنایات وحشیانه خود با نقض قوانین انسانی و بین‌المللی و با حمله و تعرض به بیمارستان المعمدانی غزه منجر به شهید و مجروح شدن تعداد زیادی از افراد غیرنظامی اعم از زنان، کودکان، کادر درمان و بیماران شده و دل‌های همه انسان‌های آزاده جهان را به درد آورده است.

    ما؛ روسا و مدیران بیمارستان‌های کشور جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، مراتب انزجار خود را از اقدام غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در مرکز شهر غزه و به شهادت رساندن تعداد زیادی از مردم غیرنظامی و بیماران و کادر درمان ابراز می‌داریم و آمادگی خود را در ارائه خدمت به مردم ستمدیده فلسطینی اعلام نموده و از همه آزادگان جهان می‌خواهیم با تقبیح و اعلام انزجار از این جنایت به وظیفه انسانی خود عمل نمایند».

    لینک امضای این بیانیه در آدرس http://itmfd.behdasht.gov.ir/Gaza تا ساعت ۲۰ امروز، پنجشنبه ۲۷مهر، فعال می‌باشد.

    همان‌طور که اشاره شد این تجمعات به مدت کوتاهی برقرار بودند و خللی در روند خدمت‌رسانی به بیماران در بیمارستان‌ها صورت نگرفته‌است.

    همچنین روز گذشته دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کرده و شعار سر دادند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.