حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بیماران خاص و صعب العلاج می‌توانند هزینه کرد خود را دریافت کنند
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۵۱
    شناسه : 8464
    بازدید 1296
    6
    مدیر کل بیمه سلامت هرمزگان: دریانیوز// مدیر کل بیمه سلامت استان هرمزگان گفت: بیماران خاص یا صعب العلاج با مراجعه به بیمه سلامت یا دانشگاه علوم پزشکی جهت نشاندار شدن می توانند از خدمات این صندوق استفاده کنند و در صورت هزینه کرد از جیب خود نیز با ارائه فاکتور و مستندات این هزینه ها قابل پرداخت می باشد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر کل بیمه سلامت استان هرمزگان گفت: بیماران خاص یا صعب العلاج با مراجعه به بیمه سلامت یا دانشگاه علوم پزشکی جهت نشاندار شدن می توانند از خدمات این صندوق استفاده کنند و در صورت هزینه کرد از جیب خود نیز با ارائه فاکتور و مستندات این هزینه ها قابل پرداخت می باشد.
    دکتر علی علیزاده در همین رابطه، اظهار کرد: یک میلیون و ۶۷ هزار و ۳۵۱ نفر در هرمزگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که بیشتر این جمعیت مربوط به بیمه شدگان روستایی می باشد که حدود ۷۶درصد است.
    وی در ادامه افزود: ۸۹درصد بیمه شدگان این اداره کل بیمه شدگان رایگان هستند که از بودجه عمومی هزینه های بیمه آنان پرداخت می شود و بیمه شدگان با مراجعه به تمام مراکز طرف قرارداد می توانند خدمات درمانی دریافت کنند.
    مدیر کل بیمه سلامت استان هرمزگان بیان داشت : علاوه بر خدمات قبلی خدمات نازایی ، خدمات توابخشی ، صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در مجموعه خدمات بیمه سلامت اضافه شده است که مردم می‌توانند از این خدمات هم استفاده کنند.

    دکتر علیزاده با بیان اینکه تمام کسانی که فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای هستند، عنوان کرد: این افراد با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا سامانه شهروندی بیمه سلامت ایران و براساس آزمون وسع و دهک بندی خانوار که توسط وزارت رفاه انجام گرفته می توانند تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.
    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آن دسته از بیمارانی که به عنوان بیمار خاص یا صعب العلاج شناسایی شدند، بیان کرد: این بیماران با مراجعه به بیمه سلامت یا دانشگاه علوم پزشکی با نشاندار شدن می‌توانند از خدمات این صندوق استفاده کنند و در صورت هزینه از جیب نیز با ارائه فاکتور و مستندات این هزینه ها قابل پرداخت می باشد.

    مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان خاطر نشان کرد:در استان هرمزگان ۱۱ هزار و ۴۶۹ نفر از بیماران خاص و صعب العلاج شناسایی و نشان دار شدند که از این تعداد ۱۱۳۱ نفر با اسناد و مدارک پرداختی به بیمه سلامت مراجعه کردند که مبلغ ۶میلیارد و ۹۷۵میلیون تومان به حساب این عزیزان واریز شده است.

    دکتر علیزاده بیان داشت: تعداد ۱۶ هزار و ۱۳۱ نفر توانخواه تحت پوشش بیمه سلامت هستند که با توجه به تفاهم نامه بین سازمان بیمه سلامت و سازمان بهزیستی در راستای خدمات رسانی با مراجعه به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت از این خدمات مثل گفتار درمانی، کار درمانی،شنوایی‌شناسی، بینایی سنجی، ارتوپدی فنی و مراکز جامع توانبخشی استفاده نمایند.
    دکتر علیزاده در پایان ابراز کرد: ۵۹ خدمت توانبخشی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است و این اداره کل برای عقد قرارداد با مراکز ارائه خدمات توانبخشی فاقد قرارداد آمادگی دارد واز این مراکز خدمات توانبخشی درخواست کرد که برای عقد قراداد اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.