حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3030 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بهره برداری از هشتمین بوستان ارمغان مالیات در هرمزگان
    ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۵۰
    شناسه : 13872
    بازدید 1109
    2
    مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان خبر داد دریانیوز// مدیر کل امورمالیاتی هرمزگان در بازدید از هشتمین بوستان ارمغان مالیات که در دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسید گفت: این بوستان با مشارکت فعالان اقتصادی در پرداخت به موقع مالیات و عوارض ارزش افزوده، به بهره برداری رسید.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر کل امورمالیاتی هرمزگان در بازدید از هشتمین بوستان ارمغان مالیات که در دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسید گفت: این بوستان با مشارکت فعالان اقتصادی در پرداخت به موقع مالیات و عوارض ارزش افزوده، به بهره برداری رسید.

    به گزارش خبرنگار دریا، جعفر احسانی مهر» مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان» با بیان اینکه اختصاص بخش قابل توجهی از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‏ها و دهیاری ها راه را برای تامین منابع پایدار مورد نیاز آنان فراهم کرده است، گفت: عوارض وصول شده مالیات بر ارزش افزوده در هر شهر و یا منطقه ای صرفا جهت عمران و آبادانی همان منطقه مصرف می گردد که این امر گویای این واقعیت است که تلاش شهروندان هر منطقه در تحقق درآمدهای مالیاتی رابطه مستقیمی با توسعه و پیشرفت آن شهر خواهد داشت.

    جعفر احسانی مهر گفت: چنانچه پروژه هایی که از محل مالیات برارزش افزوده تامین اعتبار شده اند به نام مالیات نامگذاری شوند به ترویج و اشاعه فرهنگ مالیاتی کمک کرده ، باعث می شود مردم بصورت ملموس نقش چشمگیر مالیات را در عمران و آبادانی در شهرها و روستاها ببینند. وی تاکید کرد: تبیین آثار پرداخت مالیات و تشریح زیرساخت های مهم شهری و روستایی که از محل مالیات تامین می شود، تاثیر بسزایی در افزایش مشارکت مردم در پرداخت مالیات خواهد داشت و کمک می کند مردم با رغبت بیشتری مالیات خود را پرداخت کنند.

    مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان گفت: پیش از این ۷ بوستان ارمغان مالیات در شهرستانهای بستک، حاجی آباد و قلعه قاضی که از محل مالیات برارزش افزوده تامین اعتبار شده بود به بهره برداری رسیده و مورد استفاده مردم شریف هرمزگان قرارگرفته است و افزود: در راستای فرهنگ سازی مالیاتی پیگیر هستیم که مردم آثار پرداخت مالیات را به صورت عینی تر و بیشتر در استان ببیند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.