حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3030 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بسیج همه ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری دریایی
    ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۴:۴۷
    شناسه : 11608
    بازدید 1172
    1
    استاندار هرمزگان خواستار شد دریانیوز// استاندار هرمزگان، گفت: ضرورت دارد برای تحقق توسعه گردشگری دریامحور در استان همه ظرفیت‌ها بسیج شده و پای کار بیایند. به گزارش خبرنگار دریا ، «مهدی دوستی» در مراسم افتتاح مدرن ترین فرودگاه کشور در کیش، اتمام پروژه‌های نیمه تمام را اولویت دولت معرفی کرد و اظهارداشت: دولت به هیچ وجه به دنبال اجرای پروژه‌های نامعقول نیست تا با آن‌ها نسل‌های آینده را بدهکار کند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// استاندار هرمزگان، گفت: ضرورت دارد برای تحقق توسعه گردشگری دریامحور در استان همه ظرفیت‌ها بسیج شده و پای کار بیایند. به گزارش خبرنگار دریا ، «مهدی دوستی» در مراسم افتتاح مدرن ترین فرودگاه کشور در کیش، اتمام پروژه‌های نیمه تمام را اولویت دولت معرفی کرد و اظهارداشت: دولت به هیچ وجه به دنبال اجرای پروژه‌های نامعقول نیست تا با آن‌ها نسل‌های آینده را بدهکار کند.

    وی افزود: دولت سیزدهم خود را موظف می‌داند که آرزوهای ملت ایران را برآورده کند و بر همین اساس توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و رفع مشکلات مردم در دستور کار قرار داده است.دوستی آغاز فاز سوم بندر شهید رجایی، افتتاح مدرن‌ترین فرودگاه کشور در کیش، بهره‌برداری از بندرگاه جدید خمیر، و احداث طرح‌های بندری در بوموسی و سیری را بخشی از مهمترین اقدامات دولت در حوزه راه و شهرسازی دانست و گفت: زیرساخت‌های لازم برای توسعه دریامحور که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است در حال فراهم شدن است‌.

    استاندار هرمزگان، گردشگری دریایی را یکی از مزیت‌های مهم هرمزگان دانست و عنوان‌کرد: ضرورت دارد برای تحقق این مهم در استان همه ظرفیت‌ها بسیج شده و پای کار بیایند.گفتنی است، مکانیزه ترین فرودگاه کشور در کیش که کلنگ زنی آن در سال ۱۳۹۱ انجام شده و وعده بهره برداری از آن از سالی به سال دیگر روی زمین مانده بود، هم اکنون در دولت سیزدهم افتتاح شد تا گام‌های جدی برای هموار کردن مسیر توسعه و سرمایه گذاری در منطقه برداشته شود.این فرودگاه از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۰ حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ به عبارتی دیگر به طور متوسط هر ساله ۷.۵ درصد رشد داشته که قطع یقین آمار قابل قبولی نیست؛ اما از تابستان ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ پیشرفت این طرح فاخر شتاب چشم گیری گرفت و توانست با ۳۰ درصد پیشرفت در عرض ۲ سال آماده بهره برداری باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.