حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • برداشته شدن سقف پرداخت اینترنتی حق بیمه توسط کارفرمایان
    ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴:۲۵
    شناسه : 14746
    بازدید 182
    2
    مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان خبر داد دریانیوز// مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: پرداخت بدون سقف حق بیمه اینترنتی برای کارفرمایان توسط سازمان تأمین‌اجتماعی اجرایی شده‌است.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: پرداخت بدون سقف حق بیمه اینترنتی برای کارفرمایان توسط سازمان تأمین‌اجتماعی اجرایی شده‌است.
    عباس اکبری در این زمینه گفت: سازمان تامین اجتماعی در مسیر تحقق و عملیاتی‌سازی لیست هوشمند حق بیمه و افزایش رضایت‌مندی و رفاه مخاطبان و نیز جلوگیری از رفت‌وآمدهای مضاعف بیمه‌شدگان و کارفرمایان، سقف پرداخت حق بیمه را از درگاه اینترنتی سازمان تأمین‌اجتماعی حذف کرد.
    اکبری افزود: پیش از این و با توجه به محدودیت‌های قوانین و مقررات بانکی، پرداخت حق بیمه به مبلغ بیش از ۵۰۰ میلیون ریال در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی مقدور نبود و بیمه‌شدگان و کارفرمایانی که قصد پرداخت مبالغ بیش از ۵۰۰ میلیون ریال را داشتند، باید با دریافت برگه پرداخت از سامانه، برای پرداخت مبلغ موردنظر، حضوری به شعب بانک مراجعه می‌کردند.
    وی اظهارداشت: تا پیش از این برای واریز حق بیمه از طریق درگاه اینترنتی سازمان در سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir، سقف ۵۰ میلیون تومان پرداخت برای کارفرمایان وجود داشت و اگر کارفرمایی قصد داشت بیش از این مبلغ را واریز کند، باید از سیستم «برگه پرداخت» می‌گرفت و با مراجعه حضوری به بانک، واریز را انجام می داد.
    اکبری بیان کرد: مبالغ حق بیمه بسیاری از مجموعه‌های بزرگ اقتصادی، بیش از ۵۰ میلیون تومان در ماه است و با توجه به اینکه پرداخت‌ها عموما در پایان ماه اتفاق می‌افتد، حجم زیادی از مراجعه به بانک‌ها در روزهای پایانی هر ماه صورت می‌گرفت که در برخی موارد کارفرمایان از شلوغی و ازدحام بانک‌ها و معطلی برای پرداخت حق بیمه، ابراز نارضایتی می‌کردند.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: در فرایند جدید پرداخت، اگر واریزکننده شخص حقیقی است، واریز باید با ثبت کد ملی انجام شود و اگر هم واریزکننده شخص حقوقی باشد، به شناسه ملی شرکت نیاز خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.