حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • انعقاد تفاهم‌نامه جذب ۲۶۵۰ نیروی بومی در شرکت پالایش نفت بندرعباس
    ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۶:۵۰
    شناسه : 8478
    بازدید 1340
    6
    خبر خوش استانداربرای جوانان هرمزگان: دریانیوز// با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس، تفاهم نامه جذب 2650 نیروی بومی در شرکت پالایش نفت بندرعباس منعقد شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس، تفاهم نامه جذب ۲۶۵۰ نیروی بومی در شرکت پالایش نفت بندرعباس منعقد شد.
    مهندس دوستی در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های شرکت پالایش نفت بندرعباس و توجه ویژه این شرکت به جذب نیروهای بومی استان هرمزگان اظهار داشت: شرکت پالایش نفت بندرعباس کارهای خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش، مدارس، راهسازی و… برای استان انجام داده و امضای این تفاهم نامه یک بخش دیگر از عملکرد این شرکت است.

    وی افزود: یکی از مسائل اصلی ما در استان بحث اشتغال است از سوی کشور برای استان با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی و توان دستگاه‌ها و البته نرخ بیکاری استان یک تعهد ایجاد اشتغال مشخص شد، در سال ۱۴۰۱ تعهد ما ایجاد ۳۸ هزار شغل بود که خوشبختانه توانستیم۵۱ هزار فرصت شغلی برای کدهای ملی منحصر به فرد ایجاد کنیم که نشان دهنده تحقق ۱۳۱ درصدی تعهد ما به کشور بود در این حوزه توانستیم رتبه چهارم کشوری را به دست بیاوریم.

    استاندار هرمزگان گفت: یکی از مسائل و مشکلات در حوزه اشتغال استان نرخ بیکاری است که متاسفانه از سالیان گذشته ایجاد شده و تلاش‌هایی که این دولت انجام داده سبب شده نرخ بیکاری استان کاهش یابد اما همچنان مشکل بیکاری وجود دارد. وی تصریح کرد: بر همین اساس جذب نیروی بومی و البته آموزش نیروها با احداث هنرستان‌های تخصصی جوار صنایع و جذب نیروها از طریق آزمون‌های شفاف در دستور کار قرار دارد.

    نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده قرار است با برگزاری آزمون شفاف ۲۶۵۰ نیروی بومی استان هرمزگان در شرکت پالایش نفت بندرعباس در پروژه جدیدی که توسط دولت سیزدهم آغاز شده جذب شوند. وی با تاکید بر اینکه علاوه بر ۲۵۶۰ نیرو که به صورت دائمی در شرکت پالایش نفت بندرعباس جذب خواهند شد، در طول مدت اجرای پروژه نیز حدود ۸ هزار نفر مشغول به کار خواهند شد ادامه داد: امیدواریم این روش جذب نیرو را به سایر صنایع استان نیز تعمیم دهیم و از این مسیر علاوه بر تربیت نیروی ماهر سبب ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری جوانان استان هرمزگان شویم.

    استاندار هرمزگان گفت: تحقق ۱۳۰ درصدی برنامه ایجاد اشتغال در استان در سال گذشته کار سنگینی بود برای این کار جلسات مختلفی برگزار و سهم دستگاه‌ها مشخص و متقاضیان جویای کار شناسایی شدند، جالب توجه است که تاکید کنیم در پاییز و زمستان و در ۶ ماه متناوب میزان بیکاری استان به رقم ۱۱٫۵ درصد رسیده است.

    گفتنی است در قالب تفاهم نامه امضا شده، قرار است ۲۶۵۰ نفر از نیروهای بومی استان به صورت رسمی از طریق برگزاری آزمون توسط دانشگاه هرمزگان جذب شرکت پالایش نفت بندرعباس شوند، به زودی شرایط و زمان ثبت نام و تاریخ آزمون مشخص و از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.