حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3030 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • افزایش تولید ۲۰ درصدی شمش فولاد در فولاد کاوه کیش
    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
    شناسه : 7699
    بازدید 1269
    8
    مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خبر داد دریانیوز // مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از رکورد شکنی این واحد تولیدی در سال مهار تورم و رشد تولید خبر داد و گفت: میزان تولید شمس فولاد این شرکت در فروردین ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش رشد تولید داشت و تولید آن به۱۸۲ هزار تُن رسید.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز // مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از رکورد شکنی این واحد تولیدی در سال مهار تورم و رشد تولید خبر داد و گفت: میزان تولید شمس فولاد این شرکت در فروردین ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش رشد تولید داشت و تولید آن به۱۸۲ هزار تُن رسید.
    سید عباس حسینی در حاشیه مراسم غبارروبی گلزار شهدای بندرعباس که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، اظهار کرد: ما هر چه داریم از خون پاک شهدا است و این آسایش و آرامشی که در حال حاضر داریم مدیون شهدا هستیم. وی در ادامه افزود: شرکت فولاد کاوه خودش را ملزم می داند تا جایی که امکان دارد تمام توان خود را در مسیر آرمان‌های شهدا بگذارد و در این راه سعادتمند گام بردارد.
    مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با بیان اينکه در هفته کار و کارگر تمام تلاش این است که فرهنگ کار و تلاش در کارخانه احیا کنیم، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کار اقتصادی جهاد است و کار کردن در این مسیر مانند جهاد در راه خدا است.
    حسینی با اشاره به اینکه اگر شهدا مستقیم رفتند و از خاک و ناموس کشور دفاع کردند و جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند، ابراز کرد:امروز هم یکی از راه های مقابله با دشمن و دفاع از خون شهدا جهاد در جهبه اقتصادی است؛زیرا با ایجاد اشتغال و تولید بیشتر می توان باعث آسایش و آرامش روانی در جامعه باشیم و امیدواریم بتوانیم در این مسیر گام های مثبتی را برداریم.
    وی در بخش دیگری از سخنان خود به رکورد شکنی فولاد کاوه در تولید شمش فولاد اشاره کرد و گفت: در سالی که حضرت آقا شعار سال را مزین به مهار تورم و رشد تولید کردند این شرکت با توکل بر خداوند، همدلی و تلاش همکاران سختکوش خود و در راستای عمل به شعار سال توانست در فروردین ماه سالجاری رکورد تولید خود را بشکند و نسبت به مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش رشد تولید داشته باشد.
    مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در پایان به میزان تولید در سال ۱۴۰۱ پرداخت و عنوان کرد: در فروردین سال قبل تولید شمس فولاد این‌ واحد تولیدی ۱۵۱ هزار تُن بود که در فروردین ماه سالجاری به ۱۸۲ هزار تُن رسید که با این تولید، رکورد جدیدی در این شرکت به ثبت رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.