حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3008 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • استقبال از شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
    ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۰۸
    شناسه : 12353
    بازدید 1171
    4
    دریا نیوز// همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم استقبال شهدای گمنام روزهای یکشنبه و دوشنبه در مسجد امام رضا (ع) پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریا نیوز// همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم استقبال شهدای گمنام روزهای یکشنبه و دوشنبه در مسجد امام رضا (ع) پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد. مراسم استقبال شهدای گمنام و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در مسجد امام رضا (ع) پردیس دانشگاه، ویژه دانشجویان و اساتید برگزار شد. پس از آن در روز دوشنبه نیز مراسم استقبالی در ستاد مرکزی باحضور رئیس و اعضای هیات رئیسه‌دانشگاه، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد. دکتر غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این مراسم گفت: در طول تاریخ کشورها معمولاً جنگ‌هایی اتفاق می‌افتد؛ یکی از این جنگ‌ها که به ما تحمیل شد جنگ ۸ ساله و دفاع مقدس بود که به برکت خون شهدا در این برهه از زمان این نسل از جامعه ما سربلند بیرون آمد. دکتر جاودان بیان کرد: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست. باید ارزش‌های انقلاب را به نسل‌های آینده انتقال دهیم؛ و به آیندگان بگوییم رمز پیروزی مقاومت است؛ ایستادگی و مقاومت ملت ایران در این ۴۰ ساله این موضوع را اثبات کرده است. وی با یاد و خاطراتی از گردان ۴۲۲ استان هرمزگان در زمان جنگ در جمع کارکنان دانشگاه گفت: اگر امروز در امنیت و آرامش براحتی مشغول تحصیل هستید از برکت خون شهدا است و ما مدیون آن‌ها و خانواده آن‌ها هستیم. حجت الاسلام سید عباس تقوی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز با اشاره به اینکه مراسمات تشییع شهدای گمنام که در دانشگاه برگزار شده، بی‌نظیر بوده است، افزود: اگر نامی از شهدا در جامعه باقی مانده به خاطر برگزاری همین مراسم‌هاست. وی افزود: دکتر جاودان که خود از یادگاران و افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس است، روحیه مقاومت و ایثارگری شهدا را به خوبی درک می‌کند.
    شایان ذکر است که شب گذشته یادبود شهدای انتظامی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز توسط دانشجویان برگزار شد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن ادای احترام به شهدای مدافع امنیت و انتظامی در پردیس دانشگاه، رشادت‌های مدافعان امنیت وطن و شهدای انتظامی را یادآور شد.گفتنی است که در سال‌های گذشته نیز ۲شهید گمنام در پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به خاک سپرده شدند.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.