حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3030 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آنچه بجایی نرسد فریاد است
    ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۳۳
    شناسه : 9538
    بازدید 1254
    9
    دریانیوز// هر سال با گرم شدن کلافه کننده هوا ، حسرت استفاده از خودروهای کم مصرف و باکیفیت وارداتی بیش از پیش بر دل مردم هرمزگان می نشیند. همان خودروهایی که در مناطق آزاد اقتصادی هرمزگان در حال تردد هستند و رفاه نسبی برای مالکین خود فراهم آورده اند.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب دبیری نژاد منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// هر سال با گرم شدن کلافه کننده هوا ، حسرت استفاده از خودروهای کم مصرف و باکیفیت وارداتی بیش از پیش بر دل مردم هرمزگان می نشیند. همان خودروهایی که در مناطق آزاد اقتصادی هرمزگان در حال تردد هستند و رفاه نسبی برای مالکین خود فراهم آورده اند.

    اما ساکنین حاشیه ساحلی در هرمزگان از آن محرومند و ناچارند با خودروهای پرمصرف و نا ایمن داخلی امورات خود را سپری نمایند و خیلی از مواقع در تردد میان راه های بی کیفیت روستایی جان خودشان را فدای فربه تر شدن تن مافیای خودرو نمایند. اما به همت مسئولین برخی استان ها و قدرت لابی و چانی زنی با مرکز کشور، همان استانها توانسته اند به بهانه رفت و آمد به منطقه آزاد ، مجوز تردد این خودرو ها را به سراسر استان خود کسب نمایند که از جمله آنها بندرانزلی و منطقه آزاد ارس است که هیچگاه گرمای هوای آنها به مانند هرمزگان آزار دهنده نیست.

    در هرمزگان نیز در زمان دولت حسن روحانی و پس از ایجاد فضای رسانه ای برای مطالبه این کمترین خواسته بحق مردم هرمزگان، استاندار وقت و نمایندگان مجلس ، موضوع تردد خودروهای منطقه آزاد قشم و کیش را در سفر استانی رئیس جمهور مطرح نمودند که با مخالفت اکبر ترکان بعنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور مواجه شد و این کمترین حق مردم هرمزگان بعنوان میزبان اولین مناطق آزاد کشور، ابتر ماند. امروز نه آثاری از دولت حسن روحانی باقی مانده است و نه حتی مرگ، مجالی برای مرحوم ترکان باقی گذاشت تا برای سفر آخرت خود توشه ای از دعای خیر مردم هرمزگان بردارد.حالا فرصت جلب دعای خیر مردم مظلوم و محروم هرمزگان به دولتی رسیده است که رئیس آن با لقب سید محرومان شناخته شده است و امید این مردم چشم انتظار نیز به مصوبه هیئت دولت است تا در این گرمای آزار دهنده و صف های طولانی بنزین، از شر خودروهای پرمصرف، بی کیفیت و نا ایمن داخلی برای همیشه راحت شوند.

    مصوبه ای که مانند آن بارها برای استانهای شمالی و جنوبی دیگر به تصویب هیئت دولت رسیده است اما برای ساحل نشینان خلیج فارس، طی همه این سال ها، آنچه بجایی نرسید فریاد بوده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.