حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3030 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آماده باش مدیران برای پشتیبانی از ستاد اجرایی انتخابات
    ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۴۲
    شناسه : 13873
    بازدید 1102
    4
    استاندار هرمزگان تاکید کرد دریانیوز// مهدی دوستی استاندارهرمزگان در نشست روزانه ستاد اجرایی انتخابات بر آماده باش همه مدیران و امکانات دستگاه های اجرایی بمنظور پشتیبانی تاکیدکرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مهدی دوستی استاندارهرمزگان در نشست روزانه ستاد اجرایی انتخابات بر آماده باش همه مدیران و امکانات دستگاه های اجرایی بمنظور پشتیبانی تاکیدکرد.

    به گزارش خبرنگار دریا ، نشست ستاد انتخابات استان هرمزگان با حضور استاندار، اعضای ستاد و ارتباط وبیناری فرمانداران و بخشداران برگزار شد.مهدی دوستی در این نشست رویداد انتخابات را برای مردم و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برهه حساس و سرنوشت ساز دانست و اظهارداشت: نگاه تمام جهان اکنون به مردمی ترین رویداد سیاسی ایران اسلامی است.

    وی،انتخابات را مظهر عینی مردم سالاری در کشور عنوان داشت و افزود: این روزها گفتمان غالب محافل بویژه در بین جوانان و نوجوانان مسئله انتخابات است و علیرغم تلاش ها و بسترسازی های تبلیغاتی دشمنان شور و نشاط ایجاد شده در حوزه های انتخاباتی استان، حماسه سازی مردم در یازدهم اسفند را نوید می دهد.

    استاندار هرمزگان،تلاش تمامی ارکان ستاد در حوزه برگزاری و نظارت را مهم برشمرد و گفت:در تمامی حوزه حتی انتخاباتی استان همه امکانات بسیج شده و برای ایجاد فضایی مناسب و در خور شان مردم شریف هرمزگان آمادگی کامل وجود دارد و نیروهای کمکی اعم از مدیران و امکانات دستگاه های اجرای برای پشتیبانی از کمیته های زیرمجموعه در حال آماده باش هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.