حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2934 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     1234567891011121314151617181920212223242526272829  
  • آلومینیوم المهدی نشان سه ستاره پیشروان بهره وری را کسب کرد
    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۴:۲۴
    شناسه : 6478
    بازدید 1367
    18
    در نهمين همایش بهره وری معادن و صنایع معدنی ؛ دریانیوز// در نهمین همایش بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت آلومینیوم المهدی نشان سه ستاره پیشروان بهره وری را با ۳۳۷ امتیاز کسب کرد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    گروه خبر// در نهمین همایش بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت آلومینیوم المهدی نشان سه ستاره پیشروان بهره وری را با ۳۳۷ امتیاز کسب کرد .

    به گزارش خبرنگار دریا، همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی با حضور مسئولان ارشد ایمیدرو و سازمان ملی بهره وری ایران در محل تالار قلم مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار و شرکت های برتر این دوره معرفی شدند.

    در این همایش ۶۰ شرکت در بخش معدن و صنایع معدنی برای ارزیابی بهره وری حضور داشتند که در پایان در بخش دولتی و خصوصی ۴۰ شرکت مورد ارزیابی قرار گرفتند.

    در نهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت آلومینیوم المهدی توانست نشان سه ستاره پیشروان بهره وری این همایش را با کسب امتیاز ۳۳۷ از آن خود کند.

    این واحد تولیدی در سال گذشته در هشتمین دوره این همایش نشان پیشروان بهره وری یک ستاره را با ۲۵۲ امتیاز کسب کرد این در حالی است که در این دوره موفق به کسب نشان سه ستاره شده است.

    این همایش از سال ۹۱ تاکنون برگزار می‌شود و به عنوان یک الگوی بومی در بخش معدن و صنایع معدنی و با هدف حفظ بهبود مستمر، بهره‌وری و تعالی شرکت‌های این بخش است .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.