حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3030 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آغاز ثبت نام از متقاضیان گواهینامه پایه یک و دو در بندرعباس 
    ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
    شناسه : 12433
    بازدید 14378
    13
    خبر خوش موسس آموزشگاه رانندگی ترافیک بندرعباس؛ دریانیوز// موسس آموزشگاه رانندگی ترافیک پایه یک و دو بندرعباس، گفت: متقاضیان اخذ گواهینامه پایه یک و دو می‌توانند در آموزشگاه ترافیک بندرعباس ثبت‌نام کنند.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : دریانیوز
    پ
    پ

     

    دریانیوز// موسس آموزشگاه رانندگی ترافیک پایه یک و دو بندرعباس، گفت: متقاضیان اخذ گواهینامه پایه یک و دو می‌توانند در آموزشگاه ترافیک بندرعباس ثبت‌نام کنند.

    دکتر امیر چهاردهی در گفت‌وگو باخبرنگار روزنامه دریا،اظهار کرد: این مجموعه از سال ۹۱ شروع به فعالیت کرده است که ابتدا ساختمان‌ اداری و تپه را احداث کرد.وی در ادامه افزود: کارهای اجرایی برای راه‌اندازی آموزشگاه سال ۹۵ به اتمام رسید و سپس این مکان افتتاح شد و تا سال ۹۷ مشغول خدمت رسانی به مردم بود که بعد از آن به دلایلی فعالیت این مرکز متوقف شد.

    موسس آموزشگاه رانندگی ترافیک پایه یک و دو بندرعباس، خاطر نشان کرد: سپس بعد از رفع نواقص وارده، امروز شاهد راه‌اندازی مجدد این آموزشگاه با حضور فرماندهان راهنمایی و رانندگی هرمزگان جهت ارائه خدمت به هم استانی‌ها هستیم.

    دکتر چهاردهی با بیان اینکه با افتتاح دوباره این آموزشگاه و با توجه به مشکلاتی که مردم استان به دلیل نبود آموزشگاه داشتند، گفت: هرمزگانی ها دیگر نیازی به رفت و آمد برای ثبت نام و اخذ گواهینامه پایه یک و دو به استان‌های همجوار نظیر کرمان، فارس و بوشهر ندارند و از این پس این خدمات در این آموزشگاه ارائه می‌شود.

    وی عنوان داشت: آموزشگاه رانندگی ترافیک در حال حاضر ظرفیت ۱۰۰ نفر از متقاضیان گواهینامه پایه یک و ۱۰۰ نفر پایه دو را برای ثبت نام و آموزش دارد.

    موسس آموزشگاه رانندگی ترافیک پایه یک و دو بندرعباس به هزينه‌های ثبت نام و آموزش متقاضیان اشاره کرد و افزود: هزینه ثبت‌نام برای گواهینامه پایه یک هشت میلیون تومان و برای پایه دو پنج میلیون تومان است.

    دکتر چهار دهی تصریح کرد: از امروز متقاضیان اخذ گواهینامه پایه یک و دو برای ثبت نام و آموزش می‌توانند به آموزشگاه رانندگی ترافیک بندرعباس که جنب مرکز تعویض پلاک استان قرار دارد مراجعه کنند.

    وی در پایان ابراز داشت: با راه اندازی مجدد این آموزشگاه برای ۱۵ نفر اشتغالزایی شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.