حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2934 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     1234567891011121314151617181920212223242526272829  
  • افزایش امید به خانه دار شدن در هرمزگان
    ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۱۲
    شناسه : 3139
    بازدید 1426
    8
    دریانیوز// اواخر هفته گذشته کلنگ احداث یک مجتمع 150 واحدی برای نظام پرستاری با اولویت پرستاران بخش کووید به زمین زده شد که البته نیاز است تمامی پرستاران و کادر بهداشت ودرمان از مسکن بهره مند شوند .
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// اواخر هفته گذشته کلنگ احداث یک مجتمع ۱۵۰ واحدی برای نظام پرستاری با اولویت پرستاران بخش کووید که در ۲ سال گذشته زحمات زیادی برای سلامت جامعه متحمل شدند به زمین زده شد که البته نیاز است تمامی پرستاران و کادر بهداشت ودرمان از مسکن بهره مند شوند وهمه آنها در حوزه های مختلف در این مدت ایثارگری کردند واین ایثار همچنان ادامه دارد. در این دوسال ونیم شاهد بودیم که آنها نه تنها مرخصی واستراحت وتعطیلی نداشتند، بلکه شبانه روز شجاعانه و ایثارگرانه برای دفاع از سلامتی مردم وبیماران ایستادند وحتی خودشان وخانواده های شان هم بيمار شدند وبرخی نیز به شهادت رسیدند ویا اعضای خانواده شان را از دست دادند و به همین دلیل از آقای استاندار انتظار می رود شرایطی را پیش بینی نمایند تا حتی یک نفر از پرسنل بهداشتی و درمانی استان از دریافت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن محروم نشود.

    مطلب دیگر اینکه استاندار محترم هرمزگان اعلام کرده است که از روز پنجشنبه هفته گذشته نیز اعطای زمین‌های تخصیص یافته به طرح نهضت ملی مسکن در بخش شهرستان بستک و بخش جناح که عمدتا قطعات ویلایی هستند به مردم آغاز و در شرق استان نیز این طرح اجرایی و سعی شده به جز در بندرعباس و بخش‌هایی از میناب در سایر شهرستان قطعات زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی باشد. در این بخش هم با توجه به وجود زمین و لزوم واگذاری توسط وزارت راه وشهرسازی به این طرح ملی جهت ویلایی سازی در تمام شهرستان میناب و شهر بندرعباس، از متولیان مربوطه و نماینده عالی دولت در استان انتظار می روند تلاش نمایند تا حد امکان بیشتر اجرای طرح بصورت ویلایی باشد واگر دستگاه های اجرایی ازجمله دانشگاه علوم پزشکی وسایر ادارات وحتی نهادهای نظامی هم زمین مازاد دارند و حتی زمین هایی به آنها واگذار شود تا در قالب همان تعاونی های تخصصی که استاندار هرمزگان بر راه اندازی شان تاکید دارند، بصورت ویلایی این طرح برای کارمندان اجرایی شود. متاسفانه طرح جهش تولید مسکن در شهربندرعباس با تاخیر نه ماه و نیمه کلید خورد و ثبت نام از متقاضيان بندرعباسی از نیمه تیرماه سال جاری آغاز شد و فرصت سوزی زیادی در این بخش صورت گرفت وحال بایستی این فرصت سوزی جبران شود و هم سریعتر پروژه ها اجرایی شده و هم اینکه تا حدامکان مسکن بصورت ویلایی برای شهروندان ساخته شود و همچنین برنامه ریزی شود تا هیچ شهروندی بدون مسکن نماند و در دولت سیزدهم خانه دار شود.

    برای اقشاری نیز که برای تامین سهم آورده با مشکل مواجهند، تدابیری اتخاذ شود تا این قشر هم خانه دار شوند. موضوع دیگر اینکه استاندار هرمزگان گفت: ‹تعاونی‌های تخصصی باید هر چه سریع‌تر تشکیل شوند و از کارکنان و پرسنل بخش دولتی دعوت می‌کنیم این تعاونی‌ها را تشکیل دهند و ما هم در صورت تشکیل این تعاونی‌ها، زمین‌های خوبی برای اجرای طرح تخصیص خواهیم داد». در این حوزه نیز ضرورت دارد در همین ماه تعاونی کارمندان تمام ادارت فعال شوند و زمین هم به آنها واگذار شده تا تمام کارمندان هرمزگانی خانه دار شوند و هیچ کارمندی مستاجر نماند و همه صاحبخانه شوند. بطور حتم اجرای دقیق و کامل این طرح در استان باعث خواهد شد حباب قیمت و اجاره مسکن از بین برود واملاک احتکار شده وخالی از سکنه نیز وارد بازار شوند. اجرای طرح جهش تولید مسکن در هرمزگان، باعث امیدواری مستاجران و افراد فاقد مسکن در استان شده است وانتظار می رود این طرح با جدیت بیشتری در استان اجرا شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.