حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 23 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3098 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 82×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مسکن مهر بندرعباس ناخوش احوال است
    ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
    شناسه : 11470
    بازدید 1373
    4
    دریانیوز// شهرک پیامبراعظم(ص) یا همان مسکن مهر بندرعباس حال وروز خوبی ندارد و بی توجهی دستگاه های اجرایی و خدمات‌رسان به ساکنان این مناطق ادامه دارد. اگر از اتوبان شهیدرجایی در شمال مسکن مهر گذر کنید، متوجه می شوید که بخشی از چراغ های وسط اتوبان در ضلع غربی روگذر پیامبر اعظم(ص) به فاصله چندصدمتر خاموش است و در شب ها احتمال افزایش تصادف و... وجود دارد. در داخل شهرک هم روشنایی کامل نیست و چاله ها و دست اندازهای داخل خیابان های شهرک باعث خسارت واردشدن به خودروها می شود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// شهرک پیامبراعظم(ص) یا همان مسکن مهر بندرعباس حال وروز خوبی ندارد و بی توجهی دستگاه های اجرایی و خدمات‌رسان به ساکنان این مناطق ادامه دارد. اگر از اتوبان شهیدرجایی در شمال مسکن مهر گذر کنید، متوجه می شوید که بخشی از چراغ های وسط اتوبان در ضلع غربی روگذر پیامبر اعظم(ص) به فاصله چندصدمتر خاموش است و در شب ها احتمال افزایش تصادف و… وجود دارد. در داخل شهرک هم روشنایی کامل نیست و چاله ها و دست اندازهای داخل خیابان های شهرک باعث خسارت واردشدن به خودروها می شود. اطراف مدارس از جمله مدرسه تدبیرمهر روشنایی مناسبی نیست. ورودی بلوار هرمز هم چاله ای را وسط خیابان می بینید و در کانال پر از خاک است و در مثلثی ابتدای بلوار هم خبری از فضای سبز نیست. چهارراهی که در بلوار هرمز قرار دارد، در برخی اوقات چراغ راهنمایی اش خاموش یا خراب است.

    دستفروشان که در این منطقه تا نیمه های شب مشغول کسب وکار هستند، پیاده رو و حتی روی کانال عبور آب را تصرف می کنند وعابران مجبورند از خیابان عبور کنند. سرویس بهداشتی و آبخوری در این مکان وجود ندارد و مشخص نیست دستفروشان که ساعتها در این مکان هستند، برای اجابت مزاج چه کار می کنند؟ بیشتر خیابان های شهرک پیاده رو مناسبی ندارند. اتوبوس و تاکسی به اندازه کافی در شهرک وجود ندارد. در زمان بارندگی آبگرفتگي معابر باعث بروز مشکلات رفت وآمد برای ساکنان و خودروها می شود و تا چند روز بعد از بارندگی، این وضعیت ادامه دارد. بارندگی باعث شده بخشی از آسفالت از بین برود و برخی کانال های آب پر از خاک و… است و مسیر عبور آب باز نیست. تعداد نانوایی ها و مدارس شهرک کم است و ساکنان گاهی از کمبود معلم در مدارس گلایه دارند.
    شهرک پیامبراعظم (ص) که دهها هزار نفر را در خود جای داده است، اما از بسیاری از امکانات از جمله مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه عمومی و… بی بهره است و پارک و اماکن ورزشی، تفریحی، فرهنگی، آموزشی و… به میزان مورد نیاز وجود ندارد وضرورت افزایش خدمات‌رسانی بیشتر به ساکنان می باشد. وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در برخی نقاط شهرک هم چندان مناسب نیست. در زمان احداث مسکن مهر در دهه۸۰ قرار بود بیمارستان مادروکودک در شهرک پیامبراعظم (ص) احداث شود که این وعده محقق نشد و درحال حاضر این شهرک نیاز به مرکز درمانی ندارد و ساکنان دراین بخش مشکل دارند .

    حتی بیمارستان خصوصی که در جوار پارک زرون در دهه۹۰ قرار بود، ساخته شود، ساخته نشد. موضوع دیگر این است که مهرنشینان مجبورند برای تهیه بسیاری از نیازهای شان به بازار و مرکز شهر بروند که ضرورت دارد بازارچه هایی در این شهرک احداث شود تا ساکنان مجبور نباشند به مرکز شهر بروند و از ترافیک کاسته شود. از طرفی دیگر ساکنان خواستار افزایش امنیت در این منطقه هستند که تاریکی ها در ناامنی ها بی تاثیر نیست. برخی خیابان‌ها نیاز به روکش و ترمیم آسفالت دارند و علائم راهنمایی و رانندگی بایستی در خیابان ها و معابر بطور کامل نصب شود و با سارقان این علائم و خریداران آنها به عنوان ضایعات برخورد شود. شهرداری، راه وشهرسازی وشورای شهر و سایر دستگاه های خدمات‌رسان و اجرایی و… بایستی نقشه راهی را برای رفع مشکلات این شهرک و ارتقای امنیت با مدیریت استاندار هرمزگان و فرماندار بندرعباس ترسیم نمایند تا افزایش رضایت ساکنان را به همراه داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.