حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3063 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تیر برق کج شده منتظر اقدام مسئولان
    ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
    شناسه : 10535
    بازدید 1350
    7
    دریانیوز// دیروز برای انجام امورات شخصی خود به چهارراه مرادی مراجعه کردم. برای رسیدن به مقصد نهایی در حال عبور از یکی از کوچه ها بودم که توجهم به یک تیر برق چوبی قدیمی که کج شده بود و سیم های آن آویزان و لامپ آن در طول روز به صورت کامل روشن بود توجهم را جلب کرد. اولین سؤالی که به ذهنم رسید این بود که با وجود این مشکل که می‌تواند برای مردم خطر آفرین باشد آیا کسی متوجه نشده یا مسئولان امر نسبت به درخواست شهروندان اقدامی انجام نداده اند؟
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// دیروز برای انجام امورات شخصی خود به چهارراه مرادی مراجعه کردم. برای رسیدن به مقصد نهایی در حال عبور در یکی از کوچه ها بودم که توجهم به یک تیر برق چوبی قدیمی که کج شده بود و سیم های آن آویزان و چراغ آن در طول روز هم روشن بود توجهم را جلب کرد. اولین سؤالی که به ذهنم رسید این بود که با وجود این مشکل که می‌تواند برای مردم خطر آفرین باشد آیا کسی متوجه نشده یا مسئولان امر نسبت به درخواست شهروندان اقدامی انجام نداده اند؟

    متأسفانه سیم های این تیر برق بسیار پایین و آویزان بود و خدای نکرده می تواند موجب بروز خسارات‌ جانی و مالی برای شهروندان شود.از آنجایی که شعار صرفه جویی در مصرف برق به مردم داده می‌شود؛ اما متأسفانه در شهر تیربرق های وجود دارد که در طول روز چراغ آن ها کاملاً روشن است و شب و روز برايشان تفاوتی ندارد. از آن طرف در برخی از کوچه های محلات بندرعباس به خصوص قدیمی وضع روشنایی تیرهای برق در شب جالب نیست و در خاموشی مطلق قرار دارند و از آن جایی که روشنایی رابطه مستقیمی با تامین امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی گوناگون دارد امید است مسئولان امر نسبت به روشنایی معابر و کوچه های محلات شهر توجه بیشتری نمایند.

    جا دارد اتفاقات شرکت توزیع برق هرمزگان هر چه زودتر نسبت به این مشکل که خود می‌تواند زمینه ساز حوداث ناگواری دیگری برای شهروندان باشد اقدام فوری انجام دهد. آدرس این تیر برق مورد دار در چهارراه مرادی- کوچه رضوان سه – جنب درمانگاه دندانپزشکی هرمز قرار دارد و این تیر برق منتظر اقدام مسئولان امر جهت رفع مشکل است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.