حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3064 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پیام استاندار هرمزگان در محکومیت اقدام تروریستی کرمان
    ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
    شناسه : 12701
    بازدید 1131
    4
    دریانیوز// مهدی دوستی با صدور پیامی اقدام تروریستی روز گذشته در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مهدی دوستی با صدور پیامی اقدام تروریستی روز گذشته در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

    به گزارش خبرنگار دریا، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی کوردلانه در کرمان را محکوم و شهادت جمع زیادی از هم‌وطنان را در این حادثه تسلیت گفت.

    متن پیام استاندار هرمزگان به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر ذات پلید و ناپاک خود را برای همگان عیان کرده و در اقدامی ناجوانمردانه با طراحی عملیاتی کور، خون کودکان، زنان و مردان بیگناه را بر زمین ریختند.

    اقدام ناجوانمردانه تروریست‌ها در مسیر گلزار شهدای کرمان نشانگر وحشت بی حد و حصر استکبار جهانی از راه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است، آن‌ها به خوبی دریافته‌اند که انتهای مسیر حاج قاسم، غایتی جز نابودی شیطان بزرگ و ولد نامبارکش رژیم صهیونیستی ندارد از این رو به دست و پا افتاده‌ و برای حفظ خود به هر ریسمان پوسیده‌ای چنگ می‌زنند.

    بدانند و با خود تکرار کنند که باطل رفتنی است و این اقدامات کور هیچ تاثیری در اراده ملت ایران برای ستاندن انتقام سخت نخواهد داشت.

    از این رو اینجانب به عنوان سرباز کوچک ولایت، ضمن محکومیت عملیات تروریستی کرمان و تبریک و تسلیت به خانواده‌های داغدار و مقام عظمای ولایت، مقام این شهیدان والا مقام را گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آنان مسئلت دارم.

    ان‌شاءالله روح بلند شهیدان با سیدالشهدای مقاومت محشور و میهمان خوان با برکت بانوی دو عالم حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها باشند.

    مهدی دوستی
    استاندار هرمزگان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.