حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3064 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • صلاحیت ۱۰ نفر از ۱۹۹ نفر برای ورود به کارزار انتخاباتی احراز نشد
    ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۱
    شناسه : 12678
    بازدید 1247
    5
    رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان هرمزگان خبر داد دریا نیوز// رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان هرمزگان گفت: صلاحیت ۱۰ نفر از ۱۹۹ نفر برای ورود به کارزار انتخاباتی احراز نشد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریا نیوز// رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان هرمزگان گفت: صلاحیت ۱۰ نفر از ۱۹۹ نفر برای ورود به کارزار انتخاباتی احراز نشد.
    عبدالله صادقی اظهار کرد: نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی ۱۵ و ۱۶ دی‌ماه از سوی هیات نظارت مرکزی شورای نگهبان به داوطلبان اعلام می‌شود.

    وی، با ذکر این نکته که در این مرحله نتایج نهایی و قطعی اعلام می‌شود، عنوان کرد: افرادی که موفق به کسب تائید صلاحیت می‌شوند می‌توانند در انتخابات پیش رو شرکت کنند و افرادی که صلاحیت آن‌ها نیز احراز نشده است می‌توانند بر اساس قانون و در بازه زمانی ۱۷ الی ۱۹ دی‌ماه از طریق سایت keshvat.moi.ir اقدام به ثبت اعتراض کنند.رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان هرمزگان بیان کرد: بلافاصله پس از ثبت اعتراض از سوی افراد، فرایند رسیدگی به اعتراضات از ۲۰ دی‌ماه آغاز می‌شود و نتایج بررسی اعتراضات نیز پس از گذشت یک ماه یعنی در تاریخ یکم اسفند ماه به داوطلب اعلام می‌شود. صادقی با اشاره به مهلت هفت روزه تبلیغات انتخابات، بیان کرد: این زمان از تاریخ سوم اسفندماه آغاز می‌شود و تا نهم اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت.

    به گزارش ایسنا، وی با ذکر این نکته که شورای نگهبان هیچ تفاوتی میان داوطلبان قائل نیست، خاطرنشان کرد: امسال از میان ۱۹۹ نفر داوطلب نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی صلاحیت ۱۰ نفر برای ورود به کارزار انتخاباتی احراز نشده است و فرایند بررسی همچنان ادامه دارد و افرادی نیز برای انجام مصاحبه و رفع ابهام به دفتر شورای نگهبان نیز دعوت شده‌اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.