حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3330 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • جا به جایی کالا در بنادر شرق هرمزگان به مرز ۲ میلیون تُن رسید
    ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
    شناسه : 13281
    بازدید 1188
    7
    از ابتدای سال جاری تاکنون؛ دریانیوز//مدیر بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان گفت: بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن کالا از ابتدای سال جاری تا کنون در بنادر شرق استان تخلیه و بارگیری شده است.
    ارسال توسط : نویسنده : الناز مطهری نژاد منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//مدیر بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان گفت: بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن کالا از ابتدای سال جاری تا کنون در بنادر شرق استان تخلیه و بارگیری شده است.

    حمیدرضا محمدحسینی تختی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک میلیون و ۹۸۵ هزار و ۱۴۷ تن از انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی جابه‌جا شده است.وی ادامه داد: از این میزان تخلیه و بارگیری یک میلیون و ۶۲۱ هزار و ۳۳۳ تن با افزایش ۱۴ درصدی مربوط به حوزه غیرنفتی و ۳۶۳ هزارو ۸۱۴ تن به بخش تخلیه و بارگیری نفتی اختصاص دارد.مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان افزود: با به‌کارگیری و استفاده از زیرساخت‌های مناسب برای بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های موجود ،۵۳ هزار و ۳۹۷ تن از انواع کالاهای غیرنفتی در این بنادر ترانزیت شده که در این بخش ۲۲ درصد افزایش ثبت شد.

    محمدحسینی تختی، میزان کانتینر یخچالی تخلیه و بارگیری شده در این مدت را ۵۲ هزارو ۴۵۱ TEU اعلام کرد و گفت: با استقبال صاحبان کالا به لحاظ سرعت، هزینه و امنیت این نوع جابه‌جایی در مدت گذشته از سال جاری چهار درصد رشد به ثبت آمارهای عملیاتی رسیده است.به گفته وی؛ در این بازه زمانی نیز ۵۰ هزارو ۸۱۶ فروند شناور در این بنادر پهلودهی شده که این میزان به نسبت سال گذشته ۱۴ درصد جهش را نشان می‌دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.