حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آماده باش ضد انقلاب برای باز تولید فتنه ۱۴۰۱
    ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۵۴
    شناسه : 9573
    بازدید 1245
    7
    دریانیوز// رصد شبکه های اجتماعی و فعالیت های میدانی برخی افراد ضد انقلاب در داخل و خارج از کشور نظیر بهانه تراشی ایجاد درگیری بین دوگانه بی حجاب باحجاب و تبلیغات ضد محرمی طی روز های اخیر بیانگر برنامه ریزی احتمالی برای به آشوب کشاندن دوباره کشور در روزهای نزدیک به وقوع اغتشاشات سال گذشته است.
    ارسال توسط : نویسنده : محمد زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رصد شبکه های اجتماعی و فعالیت های میدانی برخی افراد ضد انقلاب در داخل و خارج از کشور نظیر بهانه تراشی ایجاد درگیری بین دوگانه بی حجاب باحجاب و تبلیغات ضد محرمی طی روز های اخیر بیانگر برنامه ریزی احتمالی برای به آشوب کشاندن دوباره کشور در روزهای نزدیک به وقوع اغتشاشات سال گذشته است.
    سال گذشته ضد انقلاب از هیچ کوششی برای به آشوب کشاندن کشور دریغ نکرد و با پشتیبانی فضای به شدت ملتهب و مدیریت شده شبکه های اجتماعی که به نفع جبهه دشمن محیط پلت فرم ها یی نظیر اینستاگرام را برای اقدامات تروریستی امن کرده و با هشتگ سازی های سلسله وار رکوردی بی سابقه و جنگی جهانی را علیه جمهوری اسلامی شروع کرد. یا به عنوان نمونه ای دیگر با استفاده‌ از نرم افزار واتس آپ و تشکیل گروه ها در سطوح گوناگون و با تعریف وظایف مختلف اقدام به یارگیری و مدیریت اغتشاشات و انجام عملیات های فریب نوجوانان و جوانان کرد تا سازماندهی و مدیریت حوادث را بدست بگیرد.

    یکی از رخداد های تجربه شده سال گذشته تزریق حس نا امیدی و برجسته سازی فضای بدبینی نسبت به کشور، سازمانهای حکومتی، برخی شخصیت ها و بخصوص رسانه های داخلی بود تا طیف های مختلف مردم را با خود همراه کنند، آموزش ساخت انواع سلاح های سرد و گرم و ضریب دادن به اخبار حوادث و رخدادهای روزانه نمونه هایی از فرماندهی جنگی چند بعدی است که هر روز بر شکل و خشونت آنها افزوده می شد. با گذشت حوادث مختلف کم کم پرده از چهره فتنه جدید برداشته می شد تا جایی که با گذشت قریب به ۵۰ روز ، یعنی کم تر از ۲ ماه شبکه های ماهواره ای تلویزیونی حامی اغتشاشات شامل بی بی سی، اینترنشنال، وی اُ اِی، رادیو فردا و شبکه بهائی من و تو که اخبار را پوشش می دادند قریب به ۳۸ هزار خبر دروغ را در همین مدت کوتاه منتشر کردند.

    آشوب ها که ابتدا به بهانه مرگ دختری جوان شروع شده بود در کمال حیرت با حفظ بهانه اولیه به برنامه ریزی برای تجزیه طلبی و تلاش برای سقوط نظام حاکم تغییر ماهیت داد، سپس هر گروه و فرقه ای که در توهم خویش احساس می کرد می تواند در فردای بعد از فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی گوشه ای از کشور را به عنوان غنیمت ببرد و برای خودش به نام بزند پا به میدان گذاشتند از گروهک منفور منافقین به سرکردگی مریم رجوی تا گروه های تجزیه طلب نظیر دموکرات و کوموله در غرب کشور و نوعی دیگر از تجزیه طلبی در شرق کشور، نمونه هایی از آنها است. در ادامه و با استفاده از فضای پر هیاهوی کشور با ورود داعش به صحن مطهر حضرت شاه چراغ علیه السلام در شیراز و شهادت مظلومانه شماری، زن، کودک و مرد، پشت پرده های کار کم کم در حال نمایان شدن بود.

    البته پیاده نظام این جنگ ترکیبی، یعنی افرادی که به هر طریق و در هر جایگاهی، جمهوری اسلامی ایران فرصت رشد و ترقی را در همین آب و خاک به آنها داده بود و مدارج متعدد تخصص و افتخار را برای خود کسب کرده بودند یک به یک برای شعله ور نگه داشتن آتش فتنه به میدان وارد شدند برخی آنقدر در نقش فرو رفتند که آبروی چندین ساله خودشان را یک شبه به باد دادند ، برخی دیگر از کشور گریختند و سر از شبکه های تلویزیونی درآوردند یا در تظاهرات و همایش های مخالفان جمهوری اسلامی حاضر شدند تا نقاب ها از رویشان بیافتد و در نهایت رسوا شدند. کسانی که سالیان سال در کشور خودشان عزیز و دارای جایگاه بودند حال به پادویی و مزدوری برای دشمن مشغولند و فقط خدا می داند عاقبت شان چه خواهد شد و به چه رسوایی گرفتار می شوند.

    به هر حال قاعده اتفاقات این چنینی همین است که بعد از فروکش کردن گرد و غبار فتنه ها، تازه انسان قدرت تشخیص واقعی دوست و دشمن را بیش از پیش کسب می کند اما به شرط اینکه چشم بینا برای درک واقعیت میدان و آنچه پشت سر گذاشته شده را داشته باشد. البته برای کسانی که پیگیر رخداد های یکساله اخیر بودند جزئیات بیشتری قابل بیان است که جای روایت در این فرصت نیست و درنهایت، کوتاه سخن اینکه مسیر یکساله ای که از سال گذشته تا به امروز طی شده فراز و نشیب های فراوانی داشت و به لحاظ تعدد و ابعاد هجوم دشمن انتشار کتاب های مختلف برای شرح ماوقع آن قابل تصور و البته واجب است. ولی نکته مهم این است که در مقاطعی از این فتنه بزرگ ۱۴۰۱ برخی واقعا سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران را بسیار نزدیک تصور می کردند و خود را برای شکل گیری نظامی جدید آماده کرده بودند اما آن کسی که از همان ابتدا محکم و با اراده بر گذرا و رفتنی بودن این حوادث تاکید داشت رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و در نهایت دقیقا پیش بینی ها و روایت های رهبر انقلاب درست از آب در آمد.

    نتیجه این که با وجود نزدیک شدن به سالگرد حوادث سال گذشته و تلاش ضد انقلاب برای روشن کردن دوباره شعله های آشوب این اقدامات باز هم نتیجه نخواهد رسید چرا که نظام مقدسی که فدائیانی همچون شهید آرمان علی وردی و روح الله عجمیان را دارد که در مقابل شکنجه یا به عبارت کامل تر مرگ تدریجی همراه با شکنجه حاضر نمی شوند به اعتقادات خود توهین کرده یا از آن باز گردند آسیب نخواهد دید و دشمنان باید آرزوی دیرینه خود یعنی نابود کردن نظام اسلامی را به گور ببرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.