حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3332 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • ۵سال از آن روزهای مهر نامهربان گذشت
    ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
    شناسه : 10537
    بازدید 1244
    9
    دریانیوز// آغازین روزهای مهرماه 1397 غم انگیزترین خاطرات را در یاد وخاطره کارکنان روزنامه دریا برجای گذاشت. در این روزها اهالی رسانه استان نیز غمدار شدند. حاج ایوب دبیری نژاد بنیانگذار روزنامه دریا و جانباز دوران دفاع مقدس در مهر 97 آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// آغازین روزهای مهرماه ۱۳۹۷ غم انگیزترین خاطرات را در یاد وخاطره کارکنان روزنامه دریا برجای گذاشت. در این روزها اهالی رسانه استان نیز غمدار شدند. حاج ایوب دبیری نژاد بنیانگذار روزنامه دریا و جانباز دوران دفاع مقدس در مهر ۹۷ آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست.

    حاج ایوب را به قانونمداری و دلسوزی و مردم داری، همه می شناختند. روزنامه دریا را پایه گذاری کرد تا صدای مردم مظلوم و محروم استان‌ باشد که تاکنون بحمدالله اینگونه بوده است و بعد از ایشان، با سکانداری فرزندش که روحیه مردمی پدر را به ارث برده، این رسانه همچنان از مردم می نویسد و می گوید. دریا در این بیست و دو سال با فراز و نشیب های زیادی در مسیر تحقق اهدافش و اطلاع رسانی و مطالبه گری را پشت سر گذاشته است و با دعای مردم و الطاف الهی در مسیر مطالبه گری همچنان به پیش می رود.

    پنج سال را بدون حضور فیزیکی حاج ایوب، روزنامه دریا را چاپ و منتشر کرده ایم، اما بحمدالله از اهدافش دور نشده ایم. روزنامه دریا همواره تلاش کرده تا حدامکان از حق مردم کوتاه نیاید و مطالبه گری و پیگیری های موضوعات مختلف و انعکاس مشکلات و درخواست های مردم به مسئولان را در برنامه داشته باشد. یکی از آموخته های مان از حاج ایوب این است که همواره تاکید داشتند که وقت مان را در حاشیه ها هدر ندهیم واهداف مان را دنبال کنیم تا به پیشرفت و آنچه که هدف از تاسیس روزنامه است، دست یابیم و ما نیز در این مسیر گام برداشته ایم. به همین دلیل نیز در این سال ها تلاش کرده ایم از این مسیر خارج نشویم و دغدغه ها و مشکلات و درخواست های مردم را در حوزه های مختلف پیگیری و منتشر کرده ایم و در این مسیر از زندگی و خواب و استراحت مان زدیم تا بتوانیم خواسته های مخاطبان مان را تا حد امکان محقق کنیم. البته این شیوه و منش را از حاج ایوب آموختیم و بیش از یک دهه را درکنارشان درس های بسیار آموختیم.

    از حاج ایوب، همگان به نیکی یاد می کنند. بسیار خاطره از ایشان در ذهن مان مانده است. اگر کسی کاری می کرد وباعث رنجش شان می شد، زود گذشت می کرد و بگونه ای رفتار می کرد که گویا هیچ اتفاقی نیفتاده است. برای همکاران رسانه ای اش سنگ تمام می گذاشت و در کنارشان بود و تجربیات گرانبهای را در اختیار سایر همکاران قرار می داد تا دیگران نیز پیشرفت کنند و همه را از یک خانواده مطبوعات می دانست و بدنبال وفاق و همدلی بود و در این مسیر از حق خود نیز می گذشت تا اتحاد و یکدستی افزایش یابد. فرزندش آقا یعقوب و فرزندان و خانواده شان نیز این مرام ومنش را دارند و بحمدالله روزنامه دریا و دریایی ها نیز تلاش کرده اند اینگونه باشند وامیدوارم که بتوانیم حق گویی و مطالبه گری که شیوه بنیانگذار روزنامه دریا بود را همچنان ادامه دهیم تا ان‌شاءالله سهمی در رفع مشکلات مردم محروم ومظلوم هرمزگان داشته باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.