حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۳۶۶سالن ورزشی ادارات در اختیار مردم قرار می گیرد
    ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۲۹
    شناسه : 2881
    بازدید 1352
    4
    استاندار هرمزگان : استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های معطل دولتی در بخش‌های مختلف مردمی سازی می‌شود گفت: ۳۶۶ سالن ورزشی متعلق به ادارات دولتی استان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
    ارسال توسط : منبع : ایسنا
    پ
    پ

    دریانیوز: استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های معطل دولتی در بخش‌های مختلف مردمی سازی می‌شود گفت: ۳۶۶ سالن ورزشی متعلق به ادارات دولتی استان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.  مهدی دوستی در آیین افتتاح طرح مردمی سازی اماکن ورزشی استان اظهار داشت: دولت سیزدهم دولتی مردمی است که بنا دارد تا حد ممکن ظرفیت‌های معطل مانده در بخش دولتی را در اختیار مردم قرار دهد.وی افزود: در استان هرمزگان ما در سه حوزه برای مردمی سازی امکانات معطل ورود کرده‌ایم و در حال ارائه خدمت به مردم هستیم که بخش نخست با فعال کردن ظرفیت معطل در حوزه درمان و تشکیل قرارگاه مردم آغاز شد، این مسئله سبب شد در نقاط مختلف استان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی پزشکی و تأمین دارو خدمات درمانی مناسبی به افراد ارائه شود.

    استاندار هرمزگان گفت: دومین بخش در حوزه مردمی سازی ظرفیت‌های معطل در بحث ماشین‌آلات سنگین دولتی بود که در سیلاب سال گذشته این ظرفیت نیز به کار گیری شد و پس از سیلاب نیز برای ساماندهی رودخانه‌های منطقه مورد استفاده قرار گرفت. وی تصریح کرد: دیگر ظرفیت معطل بخش دولتی در استان، وجود اماکن و سالن‌های ورزشی متعددی بود که در اختیار دستگاه‌های دولتی بودند و عملا سودی برای مردم نداشتند و مردم نمی‌توانستند از این ظرفیت بهره‌مند شوند. دوستی بیان کرد: بر همین مبنا با تصمیم گیری که انجام شد بناست این ظرفیت معطل نیز مردمی سازی شده و در اختیار مردم قرار گیرد. وی افزود: در استان بالغ بر ۳۶۶ سالن و مکان ورزشی وجود دارد که این سالن‌ها در اختیار ادارات دولتی بودند اما از این پس این ظرفیت‌ها به نحوی تعریف می‌شوند که در طول هفته مردم نیز در روزهای مشخص بتوانند از این ظرفیت برای ورزش و تفریح استفاده کنند.

    استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه اجرای این طرح در تمام دستگاه‌های دولتی الزامی است گفت: اگر مدیری از این دستور سرپیچی کند با او برخورد خواهیم کرد. وی ادامه داد: این سالن‌ها در اختیار هیئت‌های ورزشی نیز قرار خواهد گرفت تا به ارتقاء سطح ورزش استان کمک کرده و جایگاه ما را در حوزه‌های مختلف ورزشی بالا ببرد. به گزارش ایسنا ؛ دوستی تاکید کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز انتظار می‌رود احداث خانه‌های ورزشی از جمله خانه ورزش‌های رزمی و ورزش‌های ساحلی را در دستور کار قرار دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.