حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • فردا، ثبت نام از متقاضیان مسکن در شهر بندرعباس آغاز می‌شود
    ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۰۳
    شناسه : 2506
    بازدید 12622
    12
    بعد از کش و قوس‌های فراوان؛ دریانیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان، گفت:ثبت نام از متقاضیان فاقد مسکن در بندرعباس و دیگر شهرستان‌های استان فردا آغاز می‌شود.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان، گفت:ثبت نام از متقاضیان فاقد مسکن در بندرعباس و دیگر شهرستان‌های استان فردا آغاز می‌شود.

    عباس کمالی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار روزنامه دریا،اظهار کرد:با توجه به دغدغه و مطالبه مردم هرمزگان به خصوص شهر بندرعباس برای تامین و ساخت مسکن در این شهرستان، تامین زمین در بندرعباس با جدیدت در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

    وی در ادامه افزود: خوشبختانه با همراهی ویژه استاندار و امام جمعه بندرعباس و دیگر مسؤولان استان توانستیم زمین در شهر بندرعباس را برای ساخت مسکن را تامین کنیم.
    مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان، بیان کرد: زمینی که تامین شده در حد فاصله بلوار راه آهن قرار دارد و متراژ مفید آن برای ساخت مسکن حدود ۱۷۰ هکتار است که پيش بينی می‌شود پنج هزار واحد در این مکان جانمایی شود.

    کمالی در پاسخ به این سوال که این زمین همان اراضی موسوم به ۳۵۰ هکتاری است، گفت: خیر. این زمین تامین شده جدای از ۳۵۰ هکتاری است و ما همچنان پیگیر این اراضی و دیگر زمین ها هستیم.

    وی درباره زمان ثبت نام از افراد فاقد مسکن در سامانه اشاره داشت و خاطر نشان کرد: فردا ثبت نام از متقاضیان در بندرعباس و دیگر شهرستان‌های استان آغاز می‌شود و بعد از مراحل ثبت نام و واریز وجه،ساخت مسکن را بلافاصله‌ شروع می‌کنیم.

    این مقام مسوول در پایان، گفت: آورده اولیه متقاضیان ۴۰ میلیون است و وام آن نیز ۳۵۰ میلیون تومان است.

    گفتنی است، نقش رسانه های استان برای به سرانجام رسیدن این موضوع بسیار حایز اهمیت است و در طول این مدت با انتشار خبر، یادداشت و گزارش از زوایه های مختلف به این موضوع پرداختند.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “فردا، ثبت نام از متقاضیان مسکن در شهر بندرعباس آغاز می‌شود”
    1. ثبت نام مسکن مهر

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.