حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3092 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۲۱ هزار و ۹۷۴ نفر تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار می‌گیرند
    ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۱۴
    شناسه : 8918
    بازدید 1209
    5
    مدیر کل بیمه سلامت هرمزگان:

    دریانیوز// مدیر کل بیمه سلامت هرمزگان، گفت: بر این اساس قریب به ۲۱ هزار و ۹۷۴ نفر در هرمزگان تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار می‌گیرند. دکتر علی علیزاده مدیر کل بیمه سلامت استان هرمزگان درخصوص اضافه شدن دو دهک دیگر به جمعیت بیمه سلامت رایگان، اظهارکرد: به استناد بند الف ماده ۷۰ قانون برنامه […]

    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر کل بیمه سلامت هرمزگان، گفت: بر این اساس قریب به ۲۱ هزار و ۹۷۴ نفر در هرمزگان تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار می‌گیرند.
    دکتر علی علیزاده مدیر کل بیمه سلامت استان هرمزگان درخصوص اضافه شدن دو دهک دیگر به جمعیت بیمه سلامت رایگان، اظهارکرد: به استناد بند الف ماده ۷۰ قانون برنامه ششم توسعه و قوانین بودجه سنواتی طی ۲ سال گذشته؛ ۳ دهک مشمول بیمه رایگان بوده اند.
    وی در ادامه افزود: این سه دهک از ابتدای سال گذشته توسط وزارت تعاون، رفاه و کار اجتماعی و سازمان هدف مندی یارانه ها دهک‌بندی شده و سپس به بیمه سلامت معرفی می شدند تا تحت‌پوشش بیمه رایگان قرار گیرند.
    درحال حاضر ۹۱ هزار و ۵۶۸ نفر
    تحت پوشش بیمه رایگان هستند
    مدیر کل بیمه سلامت استان هرمزگان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۹۱ هزار و ۵۶۸ نفر در استان هرمزگان در سه دهک نخست درآمدی تحت پوشش بیمه رایگان در صندوق ایرانیان قرار دارند.
    دکتر عليزاده بیان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران در راستای تسهیل و تامین پوشش بیمه همگانی پیشنهاد داد که دهک‌های بیشتری مشمول بیمه رایگان شوند که بر این اساس هیئت محترم وزیران طی هفته گذشته مصوبه‌ای را به تصویب رساندند که دو دهک به مجموع دهک‌های قبلی اضافه شود تا به این صورت از این به بعد ۵ دهک نخست درآمدی تحت پوشش بیمه رایگان قرار گیرند. وی تصریح کرد: بر این اساس قریب به ۲۱ هزار و ۹۷۴ نفر در گروه دهک چهار و پنج به جمعیت بیمه شدگان رایگان صندوق ایرانیان استان اضافه می‌شوند و پیش از این دهک درآمدی ۴ می‌بایست ۱۰ درصد مبلغ حق بیمه سالانه و دهک درآمدی پنجم نیز ۲۰ درصد از حق بیمه یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۲۰۰ تومانی مصوب برای سال جاری را پرداخت می‌کردند.
    مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان گفت: به منظور افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و همچنین تسهیل در اجرایی شدن بیمه سلامت همگانی فراگیر برای آحاد افراد جامعه، از این پس میزان مشارکت در پرداخت حق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ نیز کاهش یافت. بر همین اساس از این پس میزان پرداختی دهک ششم از ۳۰ درصد به ۲۰ درصد، پرداختی دهک هفتم از ۴۰ درصد به ۳۰ درصد و پرداختی دهک هشتم از ۶۰ درصد به ۴۰ درصد و پرداختی دهک نهم از ۸۰ درصد به ۵۰ درصد کاهش یافت و میزان پرداختی حق بیمه دهک دهم نیز بدون تغییر باقی مانده است.وی عنوان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نتیجه ارزیابی وسع متقاضیان را به صورت برخط به سازمان بیمه سلامت اعلام می نماید. افرادی که نتیجه ارزیابی وسع آنها از سوی وزارت اعلام نشده است، می‌توانند با دریافت بیمه سلامت همگانی (ایرانیان) رایگان برای یک بار به مدت یک ماه از مزایای پوشش بیمه سلامت بهره مند شوند.
    دکتر علیزاده ابراز داشت: هم اینک جمعیتی بالغ بر یک میلیون و۶۶ هزارو ۹۹۲ نفر در استان هرمزگان در چهار صندوق بیمه ای تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از این تعداد ۸۱۵ هزار و ۶۰۵ نفر زیر پوشش بیمه روستائیان، ۱۱۳ هزار و ۵۴۲ نفر زیر پوشش صندوق ایرانیان، ۹۵ هزار و ۴۵۳ نفر زیر پوشش صندوق کارکنان دولت و ۴۲ هزار و ۳۹۲ نفر زیرپوشش صندوق سایر اقشار قرار دارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.