حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۲۰ میلیارد تومان سهم صنایع مستقر در لاوان از مسئولیت های اجتماعی
    ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۵۷
    شناسه : 2727
    بازدید 1537
    8
    احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبر داد نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: صنایع مستقر در جزیره لاوان ملزم به انجام 20 میلیارد تومان مسؤولیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف شدند.
    ارسال توسط : منبع : خبر گزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: صنایع مستقر در جزیره لاوان ملزم به انجام ۲۰ میلیارد تومان مسؤولیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف شدند. احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت در بندرعباس اظهار کرد: به دنبال بازدید میدانی رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰ از جزیره لاوان و محول شدن پیگیری امور به بنده، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت فلات قاره، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پالایشگاه نفت لاوان، معاون عمرانی استانداری هرمزگان، رئیس شورای جزیره لاوان و دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در محل این کمیسیون برگزار شد. به گفته وی، تصمیمات اجرایی درخصوص تامین مالی «۲۰ میلیارد تومان» با شرح انجام پروژه های متعدد در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی مورد موافقت قرار گرفت.

    مرادی عنوان کرد: تجهیز و بازسازی مدرسه موجود در جزیره توسط پالایشگاه لاوان تا مهرماه سال جاری، فنس کشی و تکمیل سکوی تماشاچی، تامین نور زمین فوتسال و چمن مصنوعی آن توسط پالایشگاه لاوان و اختصاص فضای ورزشی از جمله زمین چمن فوتبال برای استفاده ورزشکاران جزیره توسط شرکت فلات قاره از جمله این تصمیمات بود. همچنین بنا به گفته این عضو کمیسیون انرژی، راه اندازی، تامین امکانات و تجهیزات آزمایشگاه تخصصی طب توسط پالایشگاه نفت لاوان و تامین نیروی انسانی مورد نیاز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان (محل اسکان با همکاری پالایشگاه لاوان)، واگذاری زمین جهت ساخت درمانگاه بهداشتی و درمانی جدید توسط شرکت فلات قاره و ساخت درمانگاه به منظور استفاده کارکنان و مردم جزیره توسط پالایشگاه لاوان و ساخت مخزن ذخیره‌سازی آب شرب توسط پالایشگاه لاوان از جمله دیگر تصمیمات این جلسه بود.

    مرادی همچنین از نصب کنتور آب و برق در شهرک مسکونی با تامین مالی توسط شرکت فلات قاره و پیگیری توسط معاون عمرانی استانداری، ساخت غسالخانه و نصب سردخانه نگهداری اموات با تامین مالی شرکت فلات قاره و پیگیری توسط معاون عمرانی استانداری، واگذاری زمین برای مسکن جوانان از طریق بنیاد مسکن استان و ساخت آن توسط شرکت فلات قاره و تکمیل بهسازی و طرح هادی در شهرک مسکونی و احداث پارک محله‌ای توسط معاون عمرانی استانداری و تامین مالی شرکت نفت قاره به عنوان دیگر مصوبات و توافقات این جلسه یاد کرد. به گزارش فارس، جزیره لاوان پس از جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره خلیج‌فارس است که تمرکز فعالیت‌های نفتی و صنعتی در این جزیره طی چند دهه اخیر سبب نادیده انگاشتن حق مردم بومی ساکن در این جزیره شده که این دست از اقدامات و الزام این صنایع در انجام مسؤولیت‌های اجتماعی طی چند سال اخیر باعث تحرکی در این مجموعه‌ها در هزینه‌کرد درآمدهای هنگفت‌شان از این جزیره در درون آن شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.