حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3083 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • گام های بلند دولت  برای ارتقای سلامت هرمزگان
    ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۸
    شناسه : 10367
    بازدید 1201
    8
    دریانیوز// استان هرمزگان همواره با کمبود تخت بیمارستانی و نیروی انسانی از جمله پزشک و پرستار و... مواجه بوده و تاوان این کمبودها را بیماران داده اند و بسیاری از بیماران همواره برای درمانشان مجبور بوده اند به خارج از استان بروند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// استان هرمزگان همواره با کمبود تخت بیمارستانی و نیروی انسانی از جمله پزشک و پرستار و… مواجه بوده و تاوان این کمبودها را بیماران داده اند و بسیاری از بیماران همواره برای درمانشان مجبور بوده اند به خارج از استان بروند.

    برای نزدیک شدن تخت های بیمارستانی به استانداردها در چند سال اخیر ساخت وساز چندین بیمارستان در بندرعباس و میناب و… آغاز شد و امسال و سال آینده این بیمارستان‌ها به بهره برداری می رسند وبخش زیادی از کمبودهای تخت های بیمارستانی در استان برطرف می شود. از طرفی دیگر کمبود شدید نیروی انسانی متخصص در بخش های مختلف بهداشت و درمان را داریم که بحمدالله در دولت سیزدهم و با پیگیری های مسئولان استان قرار است بیش از دوهزار نفر بزودی جذب سیستم بهداشت ودرمان استان شوند تا این خلاء برطرف شود که انقلابی را در تامین نیروی انسانی در حوزه سلامت استان شاهد خواهیم بود. البته برای بیمارستان های جدید نیز مقرر شده است که نیروی مورد نیازشان تامین شود.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آغاز ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت از ۲۱مهرماه خبر داد و اعلام کرد که این ثبت‌نام به مدت ۱۰ روز ادامه دارد. آزمون استخدامی در ۲۱ مهرماه سال جاری برگزار می گردد ودر این آزمون بیش از۲۰۰۰ مجوز استخدامی به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اختصاص داده شده است که بیشترین تعداد مجوز از زمان تاسیس دانشگاه و بالاترین سهمیه مجوز نسبت به سایر استان‌ها می باشد. همچنین در این آزمون ۴۲ عنوان شغلی و فارغ التحصیلان رشته هایی از قبیل پزشکی، پرستاری، و سایر رشته های بهداشتی درمانی و همچنین رشته های حسابداری و…می توانند در این آزمون شرکت کنند.

    متقاضیان می توانند برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مراجعه کنند. آنطور که رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفته، از مجموع ۲۵ هزار مجوز استخدامی در کشور، تعداد ۲۰۰۶ مجوز به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تعلق گرفت که حدود ۸ درصد از کل مجوزهای استخدامی در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور را به خود اختصاص داده است. در این دوره از آزمون‌های استخدامی بیشترین مجوز در بین دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور نسبت به جمعیت، به استان هرمزگان اختصاص یافته است. انتظار می رود در این مرحله از آزمون استخدامی، کلیه نیروهای تخصصی شرکتی جذب شوند در این آزمون استخدامی، گستردگی و تنوع رشته‌های دانشگاهی اعم از حوزه تخصصی و غیر تخصصی وجود دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.