حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3082 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پروازی که ۱۲ تیر ماه سال ۶۷ هرگز به مقصد نرسید
    ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۳
    شناسه : 8769
    بازدید 1445
    8
    دریانیوز//هنوز چند دقیقه ای به ساعت 10 صبح باقی مانده، مسافران پرواز 655 اسباب و وسایل خود را برای انتقال به قسمت بار هواپیما تحویل داده‌اند و هرکدام منتظر هستند تا کم کم سوار هواپیما شوند کودکان جست و خیز کنان از این سو به آن سوی سالن درحال دویدن هستند ، اما هیچ کس نمی‌داند مقصد واقعی این پرواز کجاست؟!
    ارسال توسط : نویسنده : محمد زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//هنوز چند دقیقه ای به ساعت ۱۰ صبح باقی مانده، مسافران پرواز ۶۵۵ اسباب و وسایل خود را برای انتقال به قسمت بار هواپیما تحویل داده‌اند و هرکدام منتظر هستند تا کم کم سوار هواپیما شوند کودکان جست و خیز کنان از این سو به آن سوی سالن درحال دویدن هستند ، اما هیچ کس نمی‌داند مقصد واقعی این پرواز کجاست؟!
    حالا دیگر هواپیما آماده پرواز است با اعلام خلبان همه مسافران سر جای خود مستقر می شوند، پدران و مادرانِ هر ۶۶ کودک حاضر در هواپیما فرزندانشان را سر جایشان می نشانند و کمربندهایشان را محکم می بندند. بالاخره هواپیما با ضربه ای نسبتا آرام از زمین جدا می شود، لحظه جدا شدن هواپیما دلهره عجیبی به دل همه می افتد، حالا دیگر هواپیما آرام و یکنواخت در حال پرواز به سمت مقصد است و آرامش تمام هواپیما را فرا گرفته.

    چیزی نزدیک به ۱۰ دقیقه از پرواز نگذشته است که به ناگاه تصویر هواپیمای مسافربری ۶۵۵ بندرعباس به دوبی از صفحه رادار برج مراقبت فرودگاه بندرعباس ناپدید می شود و همزمان در ساحل بندرعباس انفجاری مهیب همراه با نوری خیره کننده همه ساحل‌نشینان و اهالی دریا را متوجه خودش می‌کند! هیچ‌کس هنوز نمی‌داند چه اتفاقی رخ داده.

    دقایقی نمی‌گذرد که بومیان منطقه ونیروهای امداد خودشان را به سرعت به محل انفجار می رسانند، آن چیزی که دیده می‌شود قابل وصف نیست، اجساد تکه تکه شده و بدن های شناور بر روی آب و کسانی که هرگز به مقصد نرسیدند!
    ساعتی بعد خبر این حادثه در صدر اخبار محافل رسانه‌ای جهان قرار می گیرد خبر این بود:« پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با شناسه IR۶۵۵ از تهران به مقصد دوبی پس از توقف بین راهی در بندرعباس به سمت دوبی در حرکت بوده که با شلیک موشک فینیکس حرارتی از ناو یواس‌اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در ارتفاع ۱۲ هزار پایی بر فراز خلیج فارس با ۲۹۰ سرنشین سرنگون شد.

    ویلیایم راجرز فرمانده ناو آمریکایی که دستور شلیک به هواپیمای مسافربری را صادر کرده بود پس از چندی به طور رسمی از مقامات ایالات متحده آمریکا «مدال لیاقت» دریافت کرد. تا کارنامه سیاه ضد بشری آمریکا را تکمیل کرده باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.