حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3082 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • واریز مالیات و عوارض آلایندگی شرکت ‌های نفتی به حساب هرمزگان
    ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۵۶
    شناسه : 9989
    بازدید 1222
    6
    استاندار هرمزگان خبرداد دریانیوز// نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: با دستور موثر رئیس جمهور و پیگیری‌های انجام شده، اولین مرحله از مالیات و عوارض آلایندگی شرکت‌های نفتی دارای چند محل فعالیت به حساب استان هرمزگان واریز شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: با دستور موثر رئیس جمهور و پیگیری‌های انجام شده، اولین مرحله از مالیات و عوارض آلایندگی شرکت‌های نفتی دارای چند محل فعالیت به حساب استان هرمزگان واریز شد.
    به گزارش خبرنگار دریا ، مهدی دوستی، با بیان اینکه، وصول عوارض آلایندگی و تقسیم مالیات شرکت‌هایی که به صورت مشترک در هرمزگان و استان‌های دیگر فعالیت می‌کردند یکی از مطالبات مردم هرمزگان بود، اظهارداشت: خوشبختانه با دستور رئیس جمهور و پیگیری‌هایی که انجام شد، کارگروهی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل و با برگزاری جلسات مختلف اولین مرحله از وصول مالیات و عوارض آلایندگی این قبیل شرکت‌ها به حساب استان واریز شد.وی افزود: در این مرحله ۲۳۱ میلیارد تومان در حساب استان هرمزگان قرار گرفته است که به زودی در استان تقسیم خواهد شد.

    نماینده عالی دولت با تاکید بر اینکه مذاکرات و بررسی‌ها بروی پرونده‌های مختلف همچنان ادامه دارد، گفت: پیش‌بینی ما بر این است که در این مرحله حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان وصولی از این محل داشته باشیم.دوستی، خاطرنشان‌کرد: این مهم یک کاری بود که چندین دهه روی زمین مانده بود اما با همراهی وزارت امور اقتصاد و دارایی و دستور موثر رئیس جمهور حل شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.