حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3083 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • نمایشگاه‌های خودرو را  به خارج شهر منتقل کنید
    ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۵
    شناسه : 10362
    بازدید 1198
    6
    دریانیوز// در این سال ها بارها رسانه ها از ضرورت انتقال صنوف مزاحم به خارج شهر گزارش هایی را منتشر کرده اند. در حوزه نمایشگاه های خودرو نیز یکی از مطالبات جدی شهروندان و بخصوص رانندگان، انتقال این نمایشگاه ها به خارج شهر است که روز به روز برتعدادشان در داخل شهر افزوده می شود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// در این سال ها بارها رسانه ها از ضرورت انتقال صنوف مزاحم به خارج شهر گزارش هایی را منتشر کرده اند. در حوزه نمایشگاه های خودرو نیز یکی از مطالبات جدی شهروندان و بخصوص رانندگان، انتقال این نمایشگاه ها به خارج شهر است که روز به روز برتعدادشان در داخل شهر افزوده می شود.
    حال که اتحادیه نمایشگاه داران بندرعباس راه اندازی شده و فعالیتش را آغاز نموده است، انتظار می رود در گام نخست پیگیری نماید مکان جدیدی که بیش از یک دهه وعده داده شده است را متولیان مربوطه آماده‌سازی نمایند تا نمایشگاه‌های خودرو در منطقه ۲۲ بهمن بندرعباس و سایر مناطق شهر به خارج از شهر منتقل شده و در آنجا متمرکز شوند. از دهه ۸۰ بحث انتقال نمایشگاه‌های خودرو از داخل شهر به خارج از شهر بندرعباس مطرح شده است واین وعده‌ها هیچگاه عملیاتی نشده است و از دهه۹۰ علاوه بر منطقه ۲۲بهمن، شاهد راه‌اندازی نمایشگاه‌های خودرو در مناطق مختلف شهر هستیم، درصورتیکه انتظار می رود تمام نمایشگاه های سطح شهر در یک مکان متمرکز منتقل شوند تا مردم هم راحت‌تر به یک مکان بروند واز ترافیک در مناطق مختلف شهر هم کاسته شود.

    نمایشگاه های فعلی که بیشترشان پیاده‌روها و یکی دو لاین از خیابان‌ها را تصرف نموده و موجب ایجاد ترافیک می شوند و شرایط نامناسبی را با نارضایتی شهروندان ایجاد نموده‌اند که از متولیان مربوطه می‌خواهیم این مهم یعنی انتقال نمایشگاه های خودرو به خارج از شهر را در کمترین زمان ممکن حداکثر در نیمه دوم سال جاری به سرانجام برسانند.

    از اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل بندرعباس نیز انتظار می رود با جدیت این موضوع را پیگیری نمایند تا این مطالبه محقق شود. متاسفانه انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر به کندی پیش می رودکه بارها گزارش‌هایی را در این حوزه منتشر کردیم. درصورتیکه تعمیرگاه‌های خودرو و نمایشگاه‌های اتومبیل و… به خارج از شهر منتقل شود، هم سیمای شهر بهبود می یابد و هم ترافیک کاهش می یابد. ساکنان محلات و مناطقی که تعمیرگاه ها، تراشکاری‌ها، کارگاه‌های درب و پنجره و… فعالیت می‌کنند، از سروصدای این صنوف و ترافیکی که ایجاد می‌شود، ناراضی هستند وبارها از مسئولان خواسته اند تا صنوف مزاحم به خارج شهر منتقل شوند که متاسفانه تاکنون در این حوزه اقدامی نشده است.

    ضرورت دارد شورای ترافیک برای کاهش ترافیک و روان شدن بار ترافیکی وجلوگیری از قفل شدن ترافیک در بسیاری از معابر شهری، مصوباتی داشته باشد و سایر ارگان ها و متولیان مربوطه نیز همکاری لازم را جهت انتقال صنوف مزاحم به خارج شهر داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.