حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3082 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مقاومت در مقابل اشتراک گیری توزیع سیلندر
    ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۱۴
    شناسه : 11931
    بازدید 1159
    3
    دریانیوز// در روزهای اخیر باری دیگر بحث کمبود سیلندر گاز در برخی شهرهای استان و حتی بندرعباس باعث گلایه شهروندان شده است و جایگاه های رسمی توزیع سیلندر با کمبود مواجهند و مردم سیلندر به دست به جایگاه ها می روند و در آنجا پاسخ می شنوند سیلندر تمام شده است ویا هنوز سیلندر نرسیده است.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// در روزهای اخیر باری دیگر بحث کمبود سیلندر گاز در برخی شهرهای استان و حتی بندرعباس باعث گلایه شهروندان شده است و جایگاه های رسمی توزیع سیلندر با کمبود مواجهند و مردم سیلندر به دست به جایگاه ها می روند و در آنجا پاسخ می شنوند سیلندر تمام شده است ویا هنوز سیلندر نرسیده است. این وضعیت شایسته استانی که پالایشگاه های نفت و گازش اقدام به صادرات می کنند، نیست که مردم برای تامین یک سیلندر گاز با مشکل مواجه باشند.
    تاکنون چندین مرتبه نوشته ایم که متولیان توزیع سیلندر گاز طرح اشتراک گیری جهت توزیع سیلندر گاز را اجرا کنند تا شهروندان بتوانند سیلندر شان را جلوی درب منزل تحویل بگیرند واز صرف هزینه و وقت شهروندان وایجاد ترافیک کاسته شود که تاکنون به این موضوع توجهی نشده است و مشخص نیست چرا در مقابل اجرای این طرح مقاومت می شود که انتظار می رود دادستان محترم بندرعباس و سرپرست محترم فرمانداری بندرعباس این موضوع را در دستورکار قرار دهند واز شرکت های توزیع سیلندر بخواهند به مردم اطلاع رسانی کنند تا اشتراک بگیرند و خودروهای توزیع سیلندر هم سیلندرها را به جلوی درب منازل شهروندان و مشترکان ببرند. متاسفانه در حال حاضر مردم با خودرو و موتورسیکلت و گاری، سیلندر به دوش و… به جایگاه های توزیع سیلندر می روند و ساعت ها معطل می شوند و نمی توانند سیلندر مورد نیازشان را به راحتی تامین کنند.

    بایستی به مردم و حقوق شان احترام گذاشته شود و آنها مجبور نباشند تا برای خرید یک سیلندر گاز به جایگاه های مختلف بروند و هزینه زیادی را متحمل شوند. درصورت اشتراک گیری شرکت های توزیع سیلندر گاز بطور حتم مشکلات مردم برای تامین سیلندر کاهش می یابد وبا عزت واحترام می توانند سیلندر گاز را در محل مورد درخواست شان و منازل شان تحویل بگیرند.موضوع دیگر اینکه اجرای طرح سدف باعث شدجایگاه های غیررسمی توزیع سیلندر گاز جمع آوری شوند که اقدامی بسیار مناسب جهت جلوگیری از حوادث غیرقابل جبران، انفجار سیلندر و… بود. اما مردم می گویند اگرچه در این جایگاه های غیررسمی قیمت سیلندر مقداری بالاتر از نرخ مصوب بود، اما سیلندر در دسترس شان بود و مجبور نبودند چند روز بدنبال تامین یک سیلندر در جایگاه های رسمی باشند که متاسفانه بی برنامگی در توزیع سیلندر و کمبود آن باعث شده شیرینی اجرای طرح سدف برای شهروندان تلخ شود. برخی از شهروندان هم هنوز نتوانسته اند در سامانه سدف ثبت نام کنند. این شرایط فقط باعث ایجاد بازار سیاه سیلندر گاز شده است و می طلبد مسئولان استان با اجرای طرح اشتراک پذیری، سیلندر گاز را به درب خانه مشترکان ببرند و مشکل کمبود ونبود سیلندر گاز در بندرعباس وسایر شهرهای استان برطرف شود .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.