حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3069 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مسئولان پاسخ حماسه آفريني مردم را بدهند
    ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۲۰
    شناسه : 13619
    بازدید 1101
    7
    دریانیوز// ۲۲ بهمن مردم ایران اسلامی واز جمله هرمزگان با راهپیمایی پرشکوه شان حماسه تاریخی آفریدند وبرگ زرینی دیگری در تاریخ ورق خورد و ایرانیان به دشمنان ثابت کردند که آنها همواره حافظ انقلاب شان هستند و بطور حتم‌، این حماسه آفرینی را در ۱۱ اسفند ودر انتخابات هم تکرار خواهند کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// ۲۲ بهمن مردم ایران اسلامی واز جمله هرمزگان با راهپیمایی پرشکوه شان حماسه تاریخی آفریدند وبرگ زرینی دیگری در تاریخ ورق خورد و ایرانیان به دشمنان ثابت کردند که آنها همواره حافظ انقلاب شان هستند و بطور حتم‌، این حماسه آفرینی را در ۱۱ اسفند ودر انتخابات هم تکرار خواهند کرد.

    دشمنان کوردل ایران‌اسلامی با تبلیغات سمی شان تلاش می کنند مردم را نسبت به انقلاب بی اعتماد و بدبین کنند، اما غافل هستند که این‌انقلاب با خون ده‌ها هزار شهید آبیاری شده است و ریشه تنومند انقلاب خشکیده نخواهد شد و نقشه های مسموم دشمنان همواره نقش برآب خواهد شد. دشمنان انقلاب وایران اسلامی همواره تلاش می‌کنند خدمات نظام را در مناطق دور ونزدیک شهری و روستایی نادیده بگیرند و بگونه ای وانمود کنند که گویا در این ۴۵ سال هیچ خدمتی ارائه نشده است.

    در صورتیکه این خدمات در شرایط جنگ هشت ساله اول انقلاب، ترورها، تحریم های چهاردهه ای، کارشکنی ها و سنگ انداری های مخالفان خارجی وداخلی نظام و… صورت گرفته است و اگر این جنگ و تحریم ها و…نبود، بطور حتم میزان ارائه خدمات چندبرابر و بیش از این بود. البته ضعفی هم در اطلاع رسانی خدمات وجود دارد که در هفته دولت نیز مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان به آن اشاره فرمودند و ضرورت دارد میزان اطلاع رسانی از خدمات نظام و دولت به مردم نیز افزایش یابد و همچنین افتخارآفرینی های جوانان و دانشمندان‌مان در حوزه های متفاوت نیز بایستی بیش از پیش بیان شود.

    البته مشکلاتی هم در کشور وجود دارد که بایستی مسئولان ‌برای رفع آنها تلاش کنند. مردم همواره در تمامی صحنه هاي حضور داشته وافتخار آفريني کرده اند و هیچ صحنه ای را خالی نکرده و نمی‌کنند و در انتخابات پیش رو نیز چنین خواهد شد.از آن طرف بایستی مسئولان نیز پاسخ حماسه آفرینی مردم را با افزایش خدمات‌رسانی و رفع مشکلات در حوزه های مختلف جبران کنند. برخی از مسئولان‌ و مدیران در رده های بالا، میانی و پایین گویا عزمی برای رفع مشکلات مردم ندارند که اين مشکلات در مناطق محروم بیشتر است و بایستی تلاش ها برای رفع مشکلات مردم در استانی مانند هرمزگان افزایش یافته و خواسته های مرزداران این خطه از کشور برطرف شود. برخی از مشکلات ارتباطی به تحریم‌ها و…ندارد و مقداری عزم جزم می طلبد که در برخی از مسئولان گویا وجود ندارد که بایستی تدابیری در این حوزه اندیشیده شود تا مشکلات برطرف شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.