حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3082 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • لغو جلسه شورای شهر بندرعباس برای چهارمین بار
    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۵۰
    شناسه : 9885
    بازدید 1264
    7
    دریانیوز// جلسه شورای شهر بندرعباس با موضوع انتخاب هیئت رئیسه سال سوم، برای چهارمین بار لغو شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// جلسه شورای شهر بندرعباس با موضوع انتخاب هیئت رئیسه سال سوم، برای چهارمین بار لغو شد.
    به گزارش خبرنگار دریا ؛ یعقوب دبیری نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در این خصوص گفت: زمانی که برای شرکت در جلسه به شورا آمدیم، پیامکی مبنی بر لغو جلسه دریافت نمودیم. ظاهراً آقای بواشه که خودشان یک هفته پیش زمان جلسه را تعیین کرده بودند اعلام نموده بندر نیستم و آقای سالاری نائب رئیس شورا نیز سرماخورده اند و جلسه نمی آیند. دبیری نژاد گفت: هفته گذشته همکاران با آب و تاب مصاحبه داده بودند و تهمت هایی به ما زده بودند و تاکید داشتند که حتما در این جلسه شرکت می کنند. مردم حق دارند بدانند در پشت پرده این اتفاقات چه کسانی هستند و چه خواسته هایی دارند، اما دوستان دائما بنده را به سکوت توصیه می کنند و می گویند بهانه بدست اینها نده. نمی دانم بابت این سکوت چگونه باید پاسخ حق الناس و شهروندان بندرعباسی را که اموراتشان لنگ مصوبات شورا مانده است بدهیم. واقعا از این همکاران در تعجبم که یک ماه است جلسات شورا و امورات مردم را لغو نموده اند تا خدای نکرده مناصب شورایی را از دست ندهند، دوسال است که بدلیل رای نیاوردن استیضاح شهردار، ما را در شورا تحریم نمودند و علی رغم داشتن تجربه و تخصص در حوزه های مربوطه، به قول خودشان ما را به پارکینگ بردند.

    یک بار از این بابت گلایه نکردیم و گفتیم حق اکثریت شوراست که به ما رای بدهند یا ندهند، اما خودشان امروز از ترس مکافات عمل و لرزان شدن پایه های صندلی قدرتشان حاضرند حق ۷۰۰ هزار شهروند بندرعباسی را براحتی پایمال کنند. ما نمی خواستیم با آنها مثل خودشان رفتار کنیم و اتفاقا همکاران ما قائل به این بودند که مناصب و کمیسیون ها بر اساس دستورالعمل های قانونی و تخصص افراد تعیین گردد تا نگرانی همکاران غایب رفع گردد اما به نظرم کسی که یک ماه جلسات شورا را فدای امیال دنیوی و پست و سمت می کند نه تنها شایستگی لازم را ندارد که حتی شایستگی عضویتش در شورا نیز زیر سوال است. حالا تصور کنید چنین افکاری می خواست با استیضاح شهردار و سهم خواهی هایی که شهردار به آنها اشاره نموده بود ، برای رسیدن به مقاصدشان چه جنایتی در حق شهروندان می کرد، حتی شهردارشان را هم بسته بودند که شکست خوردند. آقای موسوی این افراد را خیلی خوب شناخت و راه خودش را از این افکار پلید جدا نمود و حالا هم مورد انواع تهمت ها و توهین ها و فشارها قرار گرفته است که در فرصت مناسب به آنها اشاره خواهم کرد.
    عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: آقای عباسی برای ادامه درمانش دو مرحله از بیمارستان قلب شهید رجایی تهران نوبت گرفته و ناچار به لغو آن شده است. از ناچاری به فرماندار نامه ای نوشتیم که بدون فوت وقت جلسه فوق العاده ترتیب دهند، اما ایشان هم اقدام موثری انجام ندادند تا اینکه این جلسه هم به بهانه سفر رئیس شورا و کسالت نائب رئیس لغو شده است. تعجب می کنم که چطور رئیس شورا برای حضور در جلسه ای که خودش تاریخش را مشخص کرده بود برنامه ای نداشت. طبق مصوبه شورا، جلسات می بایست در روزهای یکشنبه و سه شنبه برگزار شود ولی همکارانمان به قصد وقت کشی و زمان خریدن برای تشدید فشارهایشان بر ما، فقط یک روز در هفته را برای زمان جلسات در نظر می گیرند خوب شما که هر بار بصورت دسته جمعی دچار مشکل برای حضور در جلسات هستید چرا طبق روال معمول دوبار در هفته دعوتنامه نمی دهید؟

    هدف دیگر این زمان خریدن ها را باید از افرادی پرسید که علی رغم استعفایشان، دائما در ساعات اداری و غیر اداری به محل شورا مراجعه می کنند و بدنبال موضوعاتی هستند که در فرصت مقتضی اعلام خواهم نمود. البته ماهم بی تقصیر نیستیم چرا که دو ماه قبل درخواستی مبنی بر تحقیق و تفحص از تخلفاتشان داده بودیم و همین موضوع باعث ایجاد حساسیت برخی افراد شده است که احتمالاً هنوز مدارک و مستندات و بایگانی شورا را آماده تحویل به گروه دیگری نمی دانند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.