حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3082 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • لزوم انتقال سریعتر صنوف مزاحم  به خارج از شهر
    ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۱۴
    شناسه : 11465
    بازدید 1327
    4
    دریانیوز// بخشی از ترافیک شهر و قفل شدن ترافیک در بخشی از خیابان های شهر بندرعباس به فعالیت صنوف مزاحم برمی گردد که از اواسط دهه 80 وعده جابجایی شان داده شد وتاکنون اقدامی نشده است.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// بخشی از ترافیک شهر و قفل شدن ترافیک در بخشی از خیابان های شهر بندرعباس به فعالیت صنوف مزاحم برمی گردد که از اواسط دهه ۸۰ وعده جابجایی شان داده شد وتاکنون اقدامی نشده است.تعمیرگاه های خودرو از جمله صنوف مزاحمی هستند که علاوه بر ایجاد ترافیک، پیاده روها را نیز تصرف می کنند وعابران مجبورند از خیابان رفت و آمد کنند و بروز هرگونه حادثه ای هم دور از ذهن نیست.

    بارها گزارش هایی را در این حوزه منتشر کرده ایم و متولیان مربوطه وعده انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر داده اند و شهروندان منتظر تحقق این وعده هستند که بایستی زودتر محقق شود. در حال حاضر تعمیرگاه های خودرو، پیاده روی جلوی تعمیرگاه و برخی حتی خیابان جلوی تعمیرگاه را متعلق به خود دانسته و تصرف کرده و خودروها برای تعمیر در پیاده رو و خیابان روبرو و اطراف تعمیرگاه ها متوقف و تعمیر می شوند و مسیر رفت وآمد عابران مسدود می شود که البته ضرورت دارد پلیس در این بخش مداخله نماید. انتظار منطقی این است که مجوز تعمیرگاه به تعمیرکارانی داده شود که تعمیرگاه شان حیاط و محوطه بزرگی برای پارک و تعمیر خودروها داشته داشته باشند تا از پیاده رو استفاده نشود. موضوع دیگر اینکه بیشتر تعمیرگاه ها محلات بندرعباس را در محاصره دارند و سروصدای شان و تصرف پیاده رو و ایجاد ترافیک شان باعث آزار واذیت ساکنان شده است و اهالی محلات مختلف بارها خواستار جمع آوری تعمیرگاه ها از ورودی محلات وانتقال شان به خارج از شهر شده اند که می طلبد در این حوزه عزم جدی وجود داشته باشد.

    البته فرماندار و شهردار بندرعباس در گفتگویی که مدتی قبل با آنها داشتند، وعده دادند که صنوف مزاحم به خارج از شهر منتقل می شوند که مردم انتظار دارند این وعده زودتر عملیاتی شود تا بخشی از مشکلات شهر و شهروندان برطرف شود. البته استاندار هرمزگان نیز چند هفته قبل بر خروج صنوف مزاحم به خارج از شهر تاکید کردند که انتظار می رود این مهم زودتر محقق شود. بطور حتم تحقق آن باعث افزایش رضایت شهروندان خواهد شد و بخشی از مشکلات شهر بخصوص در حوزه ترافیک و تصرف پیاده روها و آلودگی صوتی و… برطرف می شود. انتظار می رود همانطور که متولیان مربوطه وعده داده اند انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر از سال جاری فازبه فاز انجام شود و تا سال آینده تمام صنوف مزاحم به خارج از شهر منتقل شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.