حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3085 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • لزوم افزايش جمع آوری معتادان  مواد و مشروب فروشان
    ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۴:۴۵
    شناسه : 12509
    بازدید 1264
    5
    دریا نیوز//یکی از گلایه هایی که همواره مردم دارند مربوط به معتادان و مواد ومشروب فروشان است که در مناطق مختلف فعالیت دارند و به همین دلیل ساکنان محلات و... خواستار پاکسازی این مناطق هستند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریا نیوز//یکی از گلایه هایی که همواره مردم دارند مربوط به معتادان و مواد ومشروب فروشان است که در مناطق مختلف فعالیت دارند و به همین دلیل ساکنان محلات و… خواستار پاکسازی این مناطق هستند.

    برخی از کوچه های محلات حاشیه ای به پاتوق معتادانی تبدیل شده که آزادانه استعمال و تزریق دارند وبیشتر آنها هم از استان های دیگر به هرمزگان و بندرعباس می آیند. البته پاکسازی مناطق آلوده بطور مرتب انجام می شود، اما ضرورت دارد میزان پاکسازی ها افزایش یابد واز طرفی دیگر این افراد دوباره به مناطق آلوده برنگردند و اقدامات خلافکاران شان را ادامه ندهند. بایستی امنیت کامل در محلات و مناطق مختلف برقرار باشد و معتادان و افراد مست نتوانند به راحتی استعمال و تردد و ایجاد ناامنی داشته باشند. مشاهده این صحنه ها بصورت شبانه روز در برخی مناطق باعث ایجاد اثرات منفی بر خانواده ها و کودکان و نوجوانان و افزایش آسیب های اجتماعی شده است.

    چند روز قبل هم طرح ضربتی پاکسازی محلات آلوده به توزیع مواد مخدر ودستگیری ۱۱۰ خرده فروش در هرمزگان اجرا شد. فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی پاکسازی محلات آلوده به توزیع مواد و دستگیری ۱۱۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد و جمع آوری ۶۲۵ معتاد بلامکان طی۴۸ ساعت خبر داد. سردار «علی اکبر جاویدان» در تشریح این خبر بیان داشت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد جدی و قانونی با قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد، طرح پاکسازی نقاط آلوده را به مدت ۴۸ ساعت در قالب طرح امنیت محله محور در استان اجرا کردند.وی افزود: در اجرای این طرح که در چند منطقه از محلات آلوده بندرعباس اجرا شد، ضمن پاکسازی ۷۱ نقطه و منطقه آلوده به توزیع و مصرف مواد مخدر و پاکسازی ۴۹ منطقه آلوده اطراف مدارس و مراکز آموزشی ، ۱۱۰ نفر خرده فروش و توزیع کنندگان مواد مخدر و ۶۲۵ معتاد متجاهر و بلامکان دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به یگان منتقل شدند.

    این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این رابطه در بازرسی از منازل و مخفیگاه متهمان مقادیری انواع مواد مخدر شامل، ۲۵۰ کیلو حشیش ، ۵ کیلو شیشه ، ۸۶ گرم هرویین ، ۳۳۰ گرم شیره تریاک ، ۴۷۲ گرم سوخته تریاک، هزارو ۳۰ عدد انواع قرص های روانگردان ، ۲۰۰ سی سی شربت روانگردان متادون ، ۴۶ عدد پایپ استعمال مواد در بسته های کوچک و آماده توزیع کشف و ضبط شد.فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به توقیف ۶ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت ضمن تأکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی و از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ و سامانه تلفنی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.