حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3076 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • قول امام جمعه به نایبندی‌های بندرعباس
    ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۹:۵۱
    شناسه : 12903
    بازدید 1167
    2
    دریانیوز// روز جمعه گذشته تعدادی از اهالی نایبند شمالی بندرعباس در نماز جمعه این شهر که نوشته هایی حمایت‌خواهی را در مسجد جامع بالای سرشان بردند، در گفتگو با امام جمعه بندرعباس نیز با تشریح مشکلات پیش آمده برایشان در خصوص پیدا شدن مالک جدید برای زمین‌های خانه هایی که ده ها سال در آن زندگی می کنند و بی اعتباری اسناد مالکیت صادر شده برایشان و سلب آسایش و آرامش شان، از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس خواستند تا ایشان از حق شان دفاع کنند و اجازه ندهند آواره شوند و... که حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده قول دادند مشکلات‌شان را پیگیری کنند تا موضوع پیش آمده برطرف شود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// روز جمعه گذشته تعدادی از اهالی نایبند شمالی بندرعباس در نماز جمعه این شهر که نوشته هایی حمایت‌خواهی را در مسجد جامع بالای سرشان بردند، در گفتگو با امام جمعه بندرعباس نیز با تشریح مشکلات پیش آمده برایشان در خصوص پیدا شدن مالک جدید برای زمین‌های خانه هایی که ده ها سال در آن زندگی می کنند و بی اعتباری اسناد مالکیت صادر شده برایشان و سلب آسایش و آرامش شان، از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس خواستند تا ایشان از حق شان دفاع کنند و اجازه ندهند آواره شوند و… که حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده قول دادند مشکلات‌شان را پیگیری کنند تا موضوع پیش آمده برطرف شود.

    از مدتی قبل گزارش هایی در رسانه‌ها درحال انتشار است و چندین مرتبه هم برخی از ساکنان محله قدیمی نایبند شمالی بندرعباس جلوی استانداری تجمع کرده اند و البته با استاندار نیز در نماز جمعه و استانداری نیز گفتگو کرده‌اند تا مشکل آنها را برطرف کند. احمد مرادی نماینده مردم در مجلس و یعقوب دبیری‌نژاد نائب رئیس شورای شهر بندرعباس نیز از مدت‌ها قبل در کنار اهالی بوده و برای رفع مشکل پیش آمده، پیگیری‌های زیادی داشته اند.

    گویا افرادی مدعی هستند که اسنادی را از قبل از انقلاب دارند که نشان می دهد مالک بخشی از اراضی نایبند شمالی بندرعباس هستند که مردم در آن خانه ساخته اند و دهه ها در آنجا زندگی می‌کنند. برخی از ساکنان می گویند آنها سند ملکی صادر شده بعد از انقلاب دارند و چطور به آنها سند داده شده است، اگر واقعا این اراضی ها متعلق به اشخاص دیگری بوده است؟ مدت زیادی است که این موضوع باعث سلب آسایش و آرامش خانواده های محروم این محله شده است و آنها نگرانند که سرپناهشان را از دست دهند.

    آنها همچنین در حضور نماینده ولی فقیه در استان از برخی برخوردهایی که این مدت با آنها شده است و حضور شبانه برای اجرای احکام و… اظهار گلایه کرده‌اند و خواستار دفاع امام جمعه بندرعباس و مسئولان استان از حق‌شان و جلوگیری از برخی برخوردها و تهدیدها شده اند. البته چند هفته قبل نیز که برخی از اهالی از استاندار هرمزگان در نماز جمعه درخواست کردند تا به مشکلات‌شان رسیدگی کنند و استاندار روز بعدش یعنی شنبه اش جلسه‌ای را با تعدادی از نمایندگان اهالی تشکیل داد و وعده داد بصورت هفتگی این موضوع بررسی و پیگیری شود و با همکاری دستگاه قضایی از صدور و اجرای احکام جلوگیری شود تا این موضوع تعیین تکلیف شود که گویا این وعده چندان محقق نشد و برخی از برخوردهایی که با تعدادی از اهالی صورت گرفت، موجب رنجش شان شد که انتظار می رود متولیان مربوطه برای رفع این مشکل چاره اندیشی کنند.

    گویا استاندار هرمزگان آنطور که یکی از نمایندگان محله نایبند گفت، باری دیگر قول داده است تا با شیوه‌ای خاص برای رفع مشکل پیش آمده اقدام کند. مردم محروم محله نایبند شمالی که احساس می کنند پشت و پناه ندارند، از امام جمعه و استاندار و نمایندگان مجلس و شورا و دستگاه قضایی انتظار دارند اجازه ندهند حق شان ضایع و آواره شوند و از مسئولان خواسته اند که حامی شان شوند. البته بایستی تدبیری اندیشیده شود تا مشکل اراضی شخصی و دولتی که هرچند مدت مالک جدیدی برایشان در مناطق مختلف استان پیدا می شود، برطرف شود تا برای مردم هم مشکل ایجاد نشود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.