حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3083 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سوخت برها ماست شان را کیسه کنند
    ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۲۴
    شناسه : 11102
    بازدید 1232
    6
    دریانیوز// رئیس کل دادگستری هرمزگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با کار فشرده انجام شده و رصد دوربین‌ها، 5590 دستگاه خودرو که در امر قاچاق سوخت در باندهای سازمان یافته مشارکت داشته‌اند، شناسایی شدندکه این تعداد خودرو شامل 1003 دستگاه تانکر، 2869 دستگاه تریلر و 1676 خودروی سواری می‌شوند که از روز گذشته توقیف شان آغاز شده، اظهار داشت: بر همین مبنا با استقرار تیم‌های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه‌ها و استفاده از دوربین‌های نصب شده در پمپ‌بنزین‌های استان، کامیون‌ها و خودروهای متخلفی که در یک روز ده‌ها بار سوختگیری کرده بودند، شناسایی و توقیف شدند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس کل دادگستری هرمزگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با کار فشرده انجام شده و رصد دوربین‌ها، ۵۵۹۰ دستگاه خودرو که در امر قاچاق سوخت در باندهای سازمان یافته مشارکت داشته‌اند، شناسایی شدندکه این تعداد خودرو شامل ۱۰۰۳ دستگاه تانکر، ۲۸۶۹ دستگاه تریلر و ۱۶۷۶ خودروی سواری می‌شوند که از روز گذشته توقیف شان آغاز شده، اظهار داشت: بر همین مبنا با استقرار تیم‌های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه‌ها و استفاده از دوربین‌های نصب شده در پمپ‌بنزین‌های استان، کامیون‌ها و خودروهای متخلفی که در یک روز ده‌ها بار سوختگیری کرده بودند، شناسایی و توقیف شدند.

    تاکنون بین دو تا سه هزار قاچاقچی و هشت نفر از سرشبکه‌ها و مهره‌های اصلی و اعضای این باند دستگیر شده‌اند که نیمی از آنها از اتباع بیگانه بودند و پولشویی کلانی در این خصوص صورت گرفته و به دنبال شناسایی سایر افراد پشت پرده هستیم. قهرمانی با تاکید بر اینکه در این پرونده میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق کشف شده گفت: حجم تخلف در این پرونده به نحوی بوده در هر ساعت ۱۸ خودرو اقدام به تخلیه سوخت می‌کردند و حجم سوخت قابل توجهی قاچاق می‌شده است. متاسفانه وضعیت قاچاق سوخت در استان باعث ناامنی جاده های بین شهری و حتی روستایی شده است که مردم همواره از این وضعیت اظهار گلایه نموده واز رسانه ها خواسته اند این موضوع را منعکس نمایند تا مسئولان مربوطه چاره اندیشی نمایند و امنیت را افزایش دهند. بطور مکرر شاهد تصادفات و واژگونی های مرگبار خودروهای سوخت بر در جاده ها هستیم.

    حاشیه سود بسیاربالای قاچاق سوخت باعث شده است که حتی نوجوانان و دانش آموزان و دانشجویانی تحریک به ترک تحصیلی و حضور در این بخش شوند و سودهای کلان و بادآورده را می بینند، اما خطراتی که گاهی به قیمت جان خودشان و دیگران تمام می شود را نمی بینند و خانواده های زیادی هم بخاطر قاچاق سوخت عزادار می شوند. حال که دستگاه قضایی، استانداری، نیروی انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و… عزم شان را جزم کرده اند تا با پدیده قاچاق سوخته سازمان یافته، مقابله همه جانبه نمایند و متخلفان شناسایی وبا آنها برخورد قاطع قضایی صورت پذیرد، انتظار می رود از میزان قاچاق سوخت سازمان یافته تا حد زیادی کاسته شود و میزان امنیت نیز در جاده‌های استان نیز افزایش یابد و خواسته های بحق برقراری امنیت جاده ای شهروندان تا حد زیادی محقق شود. درصورت تداوم برخوردها، سوخت برها بایستی بقول معروف ماست شان را کیسه کنند و بطور کامل از این مسیر خارج شوند تا جان خودشان ودیگران را در معرض خطر قرار ندهند وسرمایه های کشور به تاراج نرود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.