حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3076 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سد سوخت‌گیری «بلال» کوتاه شد
    ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
    شناسه : 11902
    بازدید 1218
    5
    بازخورد یک گزارش دریانیوز// پس از درج گزارشی در روزنامه دریا مبنی بر وجود سدی در برابر سوختگیری خودروها در پمپ بنزین بلال بندرعباس در تاریخ ۱۴ آبان ماه سال جاری مشاهدات خبرنگار نشان می‌دهد که این سد کوتاه شده و مسیر برای سوخت‌گیری خودروها باز شده‌است
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// پس از درج گزارشی در روزنامه دریا مبنی بر وجود سدی در برابر سوختگیری خودروها در پمپ بنزین بلال بندرعباس در تاریخ ۱۴ آبان ماه سال جاری مشاهدات خبرنگار نشان می‌دهد که این سد کوتاه شده و مسیر برای سوخت‌گیری خودروها باز شده‌است. پمپ بنزین یکی از نقاط حساس و حیاتی در زندگی امروز است. به دلیل استفاده اکثر مردم از وسایل نقلیه و نیاز این وسایل به سوخت، پمپ بنزین از اهمیت بالایی برخوردار است. کمتر کسی است که تاکنون به پمپ بنزین مراجعه نکرده باشد و از صف طولانی و مدت زمان بالای سوخت‌گیری گلایه نداشته باشد. استان هرمزگان به دلیل شرایط خاصی که دارد، مأمنی برای قاچاق سوخت شده و افراد زیادی به این کار مبادرت می‌کنند.

    این امر سبب شده تا افراد زیادی به این شغل کاذب روی بیاورند و به تبع آن، صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت ایجاد شود. طولانی بودن روند سوخت‌گیری باعث کلافگی بسیاری از شهروندان شده بود که با ورود دستگاه قضایی به این موضوع و برخورد با قاچاقچیان سوخت و نظارت بر جایگاه‌ها و انتقال سوخت‌گیری با کارت آزاد به حاشیه شهر باعث خلوت شدن جایگاه‌های سوخت درون شهر شد. اما در جایگاه بلال بندرعباس به دلیل وجود دیوار بازار مبل و عدم دسترسی شهروندان به نازل‌های انتهایی جایگاه، باعث شلوغی این جایگاه و گلایه‌های شهروندان شده‌بود و شهروندان در تماس با روزنامه دریا خواستار انعکاس مشکل آنها و رساندن صدایشان به مسئولان بودند.

    روزنامه دریا نیز براساس رسالت خود این موضوع را منعکس کرد و اکنون شاهد این هستیم که دیواری که باعث ایجاد محدودیت در سوخت‌گیری شده‌بود، کوتاه‌تر شده و رانندگان راحت‌تر به نازل‌های انتهایی جایگاه دسترسی دارند و صف‌های این جایگاه نیز کوتاه شده‌است زیرا خودروها می‌توانند از همه نازل‌ها استفاده کرده و سوخت‌گیری محدود به نازل‌های ابتدایی جایگاه نیست. محدودیتی که در گذشته در این جایگاه ایجاد کرده بود، علاوه بر طولانی کردن زمان سوخت‌گیری و عدم دسترسی رانندگان به نازل‌های انتهایی جایگاه، خطراتی نیز به همراه داشت. اگر اتفاقی در این جایگاه رخ می‌داد، به دلیل محصور بودن، می‌توانست نتایج غیرقابل جبران سنگینی ایجاد نماید. خوشبختانه اکنون محدودیت موجود برداشته شده‌است و مشکلاتی که شهروندان در گذشته برای سوخت‌گیری داشتند برطرف شده و اکنون با باز شدن مسیر، رضایت آنها جلب شده‌است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.