حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3083 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • زخم‌هایی  که دیر ترمیم می‌شوند
    ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۲۲
    شناسه : 11099
    بازدید 1215
    10
    دریانیوز// پروژه‌های شهری که دچار نواقصی هستند وطرح های عمرانی در بندرعباس و استان به کندی ترمیم و اجرا می شوند. بلوار معلم بندرعباس که حتی بعد از مدت زیادی کانال‌کشی شد، ماه‌ها رها شده و هنوز ترمیم نشده است و با توجه به اینکه بخش زیادی از پیاده روها نیز خاکی هستند و یا ساختمان هایی تخریب شده و نخاله ها در پیاده رو ریخته شده اند و... ، عبور ومرور عابران به سختی میسر است و عابران و دانش آموزان مجبورند از داخل خیابان رفت و آمد کنند که خطرناک است و علی رغم انتشار گزارش های مختلف و وعده های مسئولان برای رفع مشکل، اما بعد از گذشت دوسال از انتشار گزارش‌ها، مشکلات پیاده روها برطرف نشده و ترمیم خیابان نیز انجام نشده است.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// پروژه‌های شهری که دچار نواقصی هستند وطرح های عمرانی در بندرعباس و استان به کندی ترمیم و اجرا می شوند. بلوار معلم بندرعباس که حتی بعد از مدت زیادی کانال‌کشی شد، ماه‌ها رها شده و هنوز ترمیم نشده است و با توجه به اینکه بخش زیادی از پیاده روها نیز خاکی هستند و یا ساختمان هایی تخریب شده و نخاله ها در پیاده رو ریخته شده اند و… ، عبور ومرور عابران به سختی میسر است و عابران و دانش آموزان مجبورند از داخل خیابان رفت و آمد کنند که خطرناک است و علی رغم انتشار گزارش های مختلف و وعده های مسئولان برای رفع مشکل، اما بعد از گذشت دوسال از انتشار گزارش‌ها، مشکلات پیاده روها برطرف نشده و ترمیم خیابان نیز انجام نشده است.
    در خیابان مدرس ضلع شرقی خورگورسوزان که یک طرف و چسبیده به خور، پیاده رو تخریب شده و در طرف دیگر هم خانه ها تبدیل به تعميرگاه شده اند و پیاده روها و یک تا دو لاین از خیابان در تصرفات خودروهای درحال تعمیر قرار دارد و عابران مجبورند از خیابان رفت و آمد کنند و در بیشتر شب ها نیز چراغ ها خاموش است که این تاریکی‌ها، خطر را بیشتر می کند، در بارندگی ها این خیابان تا مدت ها دچار آبگرفتگي شدید می‌شود و تا مدتی بعد هم گل و خاک باقی می ماند. بدلیل عدم لایروبی کانال کوچک و انسداد کانال در این خیابان، فاضلاب در کانال مانده و سپس وارد خیابان می شود و بیشتر اوقات خودروها مجبورند از داخل فاضلاب عبور کنند که هفته گذشته حفاری اولیه انجام شده و احتمالا شهرداری قصد دارد فاضلاب کانال را به داخل خورگورسوزان هدایت کند تا وارد خیابان مدرس نشود، اما طرح نیمه تمام رها شده و مشخص نیست کی تکمیل شده و مشکل برطرف شود؟ اگر مانند بلوار معلم که دستور دادستانی، فرماندار و… هم نتوانست مشکل را برطرف کند، این اتفاق بخواهد در خیابان مدرس هم تکرار شود، نمی توان انتظار داشت که بزودی این طرح اجرا و پروژه زخمی به سرانجام برسد. کندی اجرای طرح ها باعث افزایش مشکلات می شود و دستگاه های مختلف بایستی پیمانکارانی را انتخاب کنند و امورات را به آنان بسپارند که توانایی انجام امورات را با فوریت دارند و نه اینکه با سرعت لاک پشتی به پیش بروند و حل مشکلات شهر و شهروندان به درازا بکشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.