حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3083 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • رونمایی از عروسک‌های «دادا و کاکا» در عیدمبعث و پیروزی انقلاب
    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۲۲
    شناسه : 13606
    بازدید 1130
    3
    نماد فرهنگی جوانی جمعیت در هرمزگان؛  دریانیوز// مراسم رونمایی از عروسک‌های «دادا و کاکا»، نماد فرهنگی فرزندآوری در هرمزگان به همت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور رئیس این دانشگاه و مسئولان در بندرعباس برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مراسم رونمایی از عروسک‌های «دادا و کاکا»، نماد فرهنگی فرزندآوری در هرمزگان به همت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور رئیس این دانشگاه و مسئولان در بندرعباس برگزار شد.

    عروسک‌های «دادا و کاکا» با هدف تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، مقابله با آسیب‌های «تک فرزندی» و فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته شدند. ایده و اجرای این کار ارزشمند به همت کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (مدیریت روابط عمومی دانشگاه) انجام شده است.

    به مناسبت عید سعید مبعث و ایام الله دهه فجر رونمایی از «دادا و کاکا» توسط دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان، حجت السلام والمسلمین سید عباس تقوی رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، حبیب بهادری فرماندار شهرستان بندرعباس، سرگرد پاسدار موسی رنجبری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، معاونین و مدیران دانشگاه، دکتر محدثه درویشی مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری، مهندس مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، مصیب نظری رئیس شورای شهر بندرعباس، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خبرنگاران حوزه سلامت در سالن فارابی بیمارستان شهیدمحمدی برگزار شد.

    جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب و عید مبعث جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب و عید مبعث همراه با مراسم رونمایی از عروسک‌های «دادا و کاکا» (نماد فرهنگی فرزندآوری) در سالن فارابی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس برگزار شد.دکتر غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تبریک عید سعید مبعث و ایام الله مبارک دهه فجر گفت: در دهه فجر هستیم و باید تقدیر کنیم از شهدایی که جان عزیزشان را برای ما دادند و قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانیم.

    وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور ما در زمینه‌های علمی در منطقه پیشرو است و امیدواریم در عرصه بین‌المللی هم سرآمد باشد.
    دکتر جاودان با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که بعد از انقلاب خیلی به آن پرداخته شده، بهداشت و درمان بوده است، اظهار کرد: توسعه آموزش پزشکی در سراسر کشور یکی از برکات انقلاب اسلامی است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: پیش از انقلاب پزشکان ما از هند، پاکستان و بنگلادش بودند و در زمینه بهداشت و زیرساخت‌های بهداشتی خیلی عقب‌مانده بودیم. حالا به برکت انقلاب اسلامی این فرصت به وجود آمده که ما در زمینه سلامت پیشرو باشیم. در حوزه پزشکی می‌توان گفت که آموزش پزشکی ما در سطح اروپاست.

    دکتر جاودان بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که اگر دیدید دشمن از شما بد گفت، مطمئن باشید کارتان درست است؛ پس ما راه را درست می‌رویم.وی گفت: امیدواریم با طول عمر باعزت رهبرمان، کشور در همه مسائل به ویژه در حوزه پزشکی همیشه رو به جلو باشد. خدمات پزشکی که در کشور ارائه می‌دهیم به برکت انقلاب اسلامی بی‌نظیر است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد: در شرایط موجود بسیار مهم است که با حضورمان در صحنه‌های مختلف در دهان دشمن بزنیم.وی افزود: همچنین حضور ما در انتخابات بسیار مهم است و باید علاوه بر حضور خودمان، دیگران را نیز در جهت حفظ و حراست کشور ایران و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای حضور پرشور در صحنه انتخابات تشویق کنیم.

    حجت الاسلام و المسلمین سید عباس تقوی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه نیز در این مراسم گفت: در سوره مبارکه فتح خداوند می‌فرمایند مَثَل امت اسلامی مثل بذرهایی که پیامبر همانند کشاورزان پاشیده و این دانه‌ها رشد کرده است. امت اسلامی به مرور رشد کردند و دشمنان عصبانی‌تر شدند.وی افزود: مدینه فاضله ما در مدینه النبی ریشه دارد. اسلام ما در اسلام علی و فاطمه ریشه دارد. مکتب اسلامی ما در مکتب سیدالشهدا ریشه دوانده است که امروز چهل و پنجمین سالگرد آن‌ را با سرافرازی جشن می‌گیریم.

    حجت الاسلام تقوی اظهار کرد: ۲۲بهمن یادگار ممتاز و منحصر به فرد امام بزرگوار (ره) است و آن را از عمق جان گرامی می‌داریم.رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه با بیان اینکه دکتر جاودان از جانبازان گرانقدر دفاع مقدس و از شاگردان خوب مکتب امام هستند، افزود: ما مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم به پای این انقلاب بایستیم.وی بیان کرد: انقلاب، ما را آزاد کرد و به ما عزت و شکوه داد و صلح را برپا کرد. درحال حاضر این عزت در امتداد رهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.

    حجت الاسلام تقوی اضافه کرد: ما در روزهای خاصی باید ویژه و پرشکوه به میدان بیاییم در این روز باید حضور پرشوری در خیابان‌ها داشته باشیم. انتخابات نیز نمونه دیگری‌ست. وی افزود: مسئولیت اجتماعی در انتخابات این است که دست هرکسی که می‌شناسیم را بگیریم و به پای صندوق رای بیاوریم. امروز دفاع از انقلاب اسلامی شرکت در انتخابات است.گفتنی است مراسم رونمایی از عروسک‌های «دادا و کاکا»، نماد فرهنگی فرزندآوری در هرمزگان نیز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مسئولان برگزار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.