حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3082 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دیدار چهره به چهره با مردم راهی برای پاسخگویی بهتر
    ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۶:۰۰
    شناسه : 12313
    بازدید 1150
    2
    برگزاری میز خدمت راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان؛ دریا نیوز // به مناسبت آغاز هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری ، با حضور عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، علیرضا محمدی معاون راهداری و امین اله باسره رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندرعباس میز خدمت این اداره کل در محل برگزاری نماز عقیدتی سیاسی جمعه بندرعباس برگزار شد .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریا نیوز // به مناسبت آغاز هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری ، با حضور عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، علیرضا محمدی معاون راهداری و امین اله باسره رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندرعباس میز خدمت این اداره کل در محل برگزاری نماز عقیدتی سیاسی جمعه بندرعباس برگزار شد .
    به گزارش خبرنگار دریا، علیرضا محمدی معاون راهداری با اشاره به شروع هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در استان، گفت: میز خدمت در راستای حقوق شهروندی و پاسخگویی مسئولان برگزار می شود و بررسی تقاضا و مشکلات مردم به صورت چهره به چهره و ارائه خدمات مطلوب در حوزه های ذیربط از جمله اهدافی است که با برپایی میز خدمت تلاش می شود مطالبات متقاضیان تحقق یابد.
    وی افزود: با توجه به موضوعات اداره کل و در نظر گرفتن تعداد حجم مراجعین، ازهرکدام از معاونت های راهداری، حمل و نقل، فنی و راههای روستایی و توسعه مدیریت و منابع یک نفر نماینده در میز خدمت حضور دارند و پاسخگوی مراجعین هستند. علیرضا محمدی بیان داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد علاوه بر حضور نمایندگان هر حوزه در میز خدمت، هر روز معاونین و روسای اداره کل به صورت مسئول در عمل، پاسخگوی مراجعین باشند.
    وی افزود: نمایندگان دو حوزه ضمن دریافت درخواست های مراجعین نسبت به ارائه اطلاعات و راهنمایی مراجعین اقدام و در صورت لزوم پیگیری لازم از کارشناسان حوزه های مختلف به عمل خواهد آمد، همچنین با فعالسازی این میز از تردد و سرگردانی ارباب رجوع در طبقات مختلف ادارات و کاغذبازی های مضاف بر لزوم جلوگیری می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.