حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3082 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • دریافت ۷۳ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف توسط هرمزگانی‌ها
    ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۲
    شناسه : 9978
    بازدید 1239
    6
    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان خبر داد دریانیوز// مدیرعامل شرکت توزیع نیرو برق استان هرمزگان گفت: از ابتدای خرداد تا پایان مرداد ماه سال جاری ۶۱ درصد از مشترکین استان هرمزگان مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل شرکت توزیع نیرو برق استان هرمزگان گفت: از ابتدای خرداد تا پایان مرداد ماه سال جاری ۶۱ درصد از مشترکین استان هرمزگان مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند.
    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ محمد کریمی افزود: ۳۷۷ هزار صورت حساب از ابتدای خرداد تا پایان مرداد ماه صادر شد که ۱۱۸ هزار مشترک با برخورداری از پاداش مدیریت مصرف بستانکار شدند. کریمی عنوان کرد: در مدت دو ماهه اجرای این طرح ۷۳ میلیارد تومان به عنوان پاداش به مشترکین استان هرمزگان پرداخت شده است.کریمی خاطرنشان کرد: تا پایان طرح مدیریت مصرف یک ماه دیگر فرصت باقیست که مشترکین می‌توانند با صرفه‌جویی مناسب در این مدت، از پاداش خوبی برخوردار شوند.

    وی اظهار داشت: در استان هرمزگان به دلیل شرایط آب و هوایی، سرانه مصرف چهار برابر کشور است که عمده مصرف‌کنندگان در بخش خانگی می‌باشند. کریمی ادامه‌داد: در استان هرمزگان ۷۶۲ هزار و ۴۸۶ مشترک وجود دارد که از این تعداد ۶۲۱ هزار و ۴۴۲ مشترک در بخش خانگی می‌باشند که از ۲هزار و ۷۰۰ مگاوات مصرف برق در استان، هزار و نهصد مگاوات در بخش خانگی مصرف می‌شود. وی بیان کرد: در تابستان امسال تاکنون مردم مشارکت خوبی با شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان برای عبور از شرایط سخت داشته‌اند.
    این مسئول اضافه کرد: در بخش کشاورزی، امسال مشارکت کشاورزان ۷۰ درصد بود که تا پانزدهم شهریور ماه برنامه مدیریت مصرف آنها ادامه خواهد داشت و امیدواریم کشاورزان در این زمینه همکاری مناسبی داشته باشند. کریمی به بخش ادارات اشاره و خاطرنشان کرد: در بخش ادارات امسال شاهد مشارکت ۹۰ درصدی ادارات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم و امیدواریم در یک ماه باقی مانده نیز این مشارکت ادامه داشته باشد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اظهار کرد: در بخش تجاری نیز برنامه ما این بود که یک روز در هفته و به مدت ۱۲ ساعت مدیریت مصرف اعمال شود که خوشبختانه صنایع همکاری خوبی به منظور تامین برق در استان انجام دادند.

    وی با بیان اینکه امسال بیست هزار مشترک به مشترکین برق استان اضافه شده و انتظار می‌رفت ۱۰ درصد رشد مصرف داشته باشیم بیان کرد: حداکثر افزایش میزان مصرف به ۵/۵ درصد رسید که جای تقدیر از همه مشترکین دارد. وی در خصوص مشارکت مردم در طرح مدیریت مصرف برق در سال گذشته نیز اظهارداشت: در سال گذشته و در بخش خانگی ۱۲۶ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف به مشترکین استان هرمزگان اعطا شد و ۶۰ درصد از مشترکین نیز شامل این پاداش شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.