حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3085 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • خوش قولی استاندار  به ساکنان نایبند شمالی بندرعباس
    ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
    شناسه : 12170
    بازدید 1176
    3
    پس از انتشار گزارش در دریا و درخواست نایبندی ها در نماز جمعه، جلسه در استانداری هرمزگان برگزار شد دریانیوز// اواخردوهفته قبل بود که ساکنان محله نایبند شمالی بندرعباس جلسه ای را در مسجد شان با احمد مرادی نماینده مطالبه گر و حامی مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس داشتند تا آنها از حق شان دفاع کنند و گزارشش را هفته قبل در روزنامه دریا منتشر کردیم.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// اواخردوهفته قبل بود که ساکنان محله نایبند شمالی بندرعباس جلسه ای را در مسجد شان با احمد مرادی نماینده مطالبه گر و حامی مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس داشتند تا آنها از حق شان دفاع کنند و گزارشش را هفته قبل در روزنامه دریا منتشر کردیم.
    برخی از ساکنان این محله قدیمی در آن جلسه عنوان کرده بودند که بعد از گذشت دهه ها سکونت شان در محله و در حالیکه برخی شان سند مالکیت خانه های شان را هم دارند، اما گویا افرادی اخیرا مدعی داشتن سند بخشی از اراضی این محله شده و پرونده های قضایی تشکیل شده و این موضوع باعث سلب آرامش شان شده است. جمعه قبل نیز تعدادی از اهالی در نماز جمعه بندرعباس از استاندار هرمزگان خواستند با مداخله در این موضوع، از حق ساکنان دفاع کند که استاندار هرمزگان وعده نمود روز بعد یعنی شنبه جلسه ای را با نمایندگان ساکنان این محله داشته باشد که نماینده عالی دولت به وعده اش عمل کرد و این جلسه را تشکیل داد.

    با حضور استاندار هرمزگان مشکل اراضی مسکونی محله نایبند شمالی بندرعباس بررسی شد
    طی جلسه‌ای با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مشکل اراضی مسکونی محله نایبند شمالی بندرعباس بررسی شد. روز جمعه گذشته جمعی از اهالی محله نایبند شمالی در مصلای نماز جمعه ضمن دیدار با استاندار هرمزگان به بیان مشکلات خود در خصوص اراضی مسکونی این محله پرداختند و استاندار نیز مقرر کرد روز شنبه جلسه‌ای با حضور نمایندگان مردم محله و مدیران مرتبط برگزار شود.
    بر همین اساس ظهر شنبه جلسه ای به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور نمایندگان محله نایبند شمالی و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و فرماندار شهرستان بندرعباس برگزار و مشکلات مردم بررسی شد. در این جلسه پس از تشریح مشکل از سوی نمایندگان محله، استاندار هرمزگان بر کمک به حل مشکلات اراضی این منطقه تاکید و از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندار خواست نسبت به مرتفع نمودن دغدغه مردم اقدام کنند.
    مهدی دوستی با اشاره به اینکه وجود معارض برای اراضی مسکونی مردم که بیش از ۵۰ سال از سکونت آنها در این محله می‌گذرد باید بررسی شود، گفت: مبنای تصمیم گیری در خصوص این زمین ها با توجه به اینکه مردم از دولت سند دریافت کرده‌اند، باید نقشه‌های هوایی سال ۴۴ و ۵۴ باشد. وی افزود: باید صحت ادعای معارضین بررسی شود؛ چرا که در حال حاضر پرونده‌های دیگری نیز با این مشکل مواجه هستند. بر همین مبنا برای راستی آزمایی این پرونده‌ها با هماهنگی دستگاه قضایی حکم فعلی متوقف می‌شود تا پس از بررسی نهایی نسبت به تعیین مالکیت زمین‌ها اقدام شود.
    دوستی همچنین بر برگزاری جلسات هفتگی برای حل این مشکل مهم تاکید کرد و گفت: هر شنبه با حضور استاندار جلسه بررسی آخرین وضعیت این زمین‌ها برگزار می‌شود و تا حصول نتیجه و رفع دغدغه مردم ادامه خواهد یافت. در ادامه این نشست نمایندگان محله نایبند شمالی از سرعت عمل و اقدام عملی استاندار هرمزگان در تشکیل جلسه و بررسی مشکل آنها پس از تنها یک روز بعد از درخواست شان قدردانی کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.