حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3085 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • حملات تروریستی نشانه شکست دشمنان است
    ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۵:۱۰
    شناسه : 12724
    بازدید 1149
    3
    دریانیوز// عصر روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه سال جاری همزمان با سالروز میلاد با سعادت بی بی دو عالم حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها و چهارمین سالگرد شهادت الگوی اخلاص و عمل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبری از طریق رسانه‌ها در جامعه منتشر شد که قلب ملت ایران را به شدت به درد آورد خبری مبنی بر وقوع دو انفجار تروریستی هولناک در بین زائرین مرقد شهید حاج قاسم در مسیرهای گلزار شهدای کرمان بود که متأسفانه طبق آخرین آماری که تا لحظه تنظیم یادداشت اعلام‌شده تعداد شهدا و مجروحان این جنایت بزدلانه 84 شهید و ۲۸۴نفرمجروح گزارش شده است.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// عصر روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه سال جاری همزمان با سالروز میلاد با سعادت بی بی دو عالم حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها و چهارمین سالگرد شهادت الگوی اخلاص و عمل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبری از طریق رسانه‌ها در جامعه منتشر شد که قلب ملت ایران را به شدت به درد آورد خبری مبنی بر وقوع دو انفجار تروریستی هولناک در بین زائرین مرقد شهید حاج قاسم در مسیرهای گلزار شهدای کرمان بود که متأسفانه طبق آخرین آماری که تا لحظه تنظیم یادداشت اعلام‌شده تعداد شهدا و مجروحان این جنایت بزدلانه ۸۴ شهید و ۲۸۴نفرمجروح گزارش شده است.

    البته در این رابطه تعدادی از هموطنانمان هنوز در بیمارستان و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند که وضعیت خوبی ندارند و احتمال دارد آمار اعلام شده تغییر کند. علت و چگونگی ابعاد دقیق این حملات تروریستی که منجر به خاک و خون کشیدن هموطنان بی گناهمان شده از سوی دستگاه‌های مربوطه در حال بررسی است.
    آنچه در این حادثه مسلم است دشمنان سفاک ملت غیور و شهید پرور ایران از نام، یاد و مکتب شهید حاج قاسم در هراسند که دست به ترور انسان های مظلوم و
    بی دفاع می زنند.آری، شهید سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است. دشمنان به خیال خام و پلید خود فکر کرده اند که با ترورهای بزدلانه خود،ملت قهرمان ایران دست از راه و مکتب این شهید عزیز و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر می‌دارد. دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی بدانند که این مردم علی رغم همه‌ی مشکلات خود تا پای جان و آخرین قطره خون خود در راه رسیدن به نیل اهداف انقلاب و نظام خود با قدرت ایستاده اند و همانطوری که مردم در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند، این حملات تروریستی هیچ خللی در انسجام این ملت عزیز نمی گذارد بلکه روز به روز بر همبستگی این مردم می افزايد.

    باید گفت این حملات تروریستی که زنان و مردان بی گناه را به خا‌ک و خون می‌کشد نشانه قدرت دشمنان نیست و نخواهد بود بلکه نشانه افول، عجز و شکست دشمنان است که دست به چنین حملاتی می‌زنند.با یاری خدواند متعال انتقام سخت به مراتب از دفعات قبل در انتظار عاملان، آمران و سازمان دهندگان این حادثه خون بار است و دشمنان باید هر روز از ترس انتقام ملت سرافراز ایران بمیرند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در پی این حادثه تروریستی پیامی صادر کردند که در پیامی ایشان آمده است:
    بسم الله الرّحمن الرّحیم
    «دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

    اینجانب در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل وهمراهم و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت می کنم. روح مطهر شهیدان انشاءالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها است. با مجروحان حادثه همدردی میکنم و شفای آنان را از درگاه الهی خواستارم». همانطور که مقام معظم رهبری ( مدظله‌العالی) در پیام تسلیت خود به آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خود اشاره داشتند باید گفت
    خون های به ناحق به زمین ریخته شده مردم بی دفاع در کرمان بی پاسخ نخواهد ماند و این موضوع یک مطالبه‌ بحق جمهوری اسلامی ایران است.نگارنده این يادداشت هم به نوبه خود به خانواده‌های داغدار این شهیدان تسلیت گفته و از خدواند منان
    علو درجات را مسئلت دارد.راه و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد….

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.