حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3083 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • به فریاد ما برسید؛ تابستان را در گرما سپری می کنیم
    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۴۶
    شناسه : 9798
    بازدید 1308
    4
    دریانیوز// با چشمان ورم کرده و قرمز مقابل من ظاهر می شود. علت را می پرسم! پاسخ می دهد: دیشب برق خانه تا صبح قطع بوده و نخوابیده ام کمی بیشتر کنکاش می کنم تا علت را جویا شوم.
    ارسال توسط : نویسنده : محمد زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// با چشمان ورم کرده و قرمز مقابل من ظاهر می شود. علت را می پرسم! پاسخ می دهد: دیشب برق خانه تا صبح قطع بوده و نخوابیده ام کمی بیشتر کنکاش می کنم تا علت را جویا شوم.

    بیشتر که پرس جو می کنم می گوید: خانه ما درمحله بیست متری شاه حسینی کوچه حدیث ۲۵ قرار دارد حدود ۲ ماه است که مشکل قطعی برق داریم و همه اهل کوچه مان کلافه شده اند. نزدیک به ۸ خانواده که در مسیر همین کوچه قرار گرفته اند به علت ضعیف بودن ترانس برق بعضی از شب ها را به سختی تا صبح می رسانند و این قطعی برق مشکلات زیادی را برای ما بوجود آورده است.

    حدوداً ۳ روز پیش بود که با پیگیری های مداوم بالاخره از اداره برق آمدند و مشکل محله را بررسی کردند نتیجه این شد که گفتند : ترانس برق سرکوچه که برق خانه ها را تامین می کند ضعیف است به همین علت جوابگوی مصرف شما نیست و فعلا نمی توانیم کاری برای شما انجام دهیم! باید یک درخواست واستشهاد محلی از طرف همه اهالی محله بنویسید و برای پیگیری مراحل اداری به اداره برق محله سورو بفرستید تا کار شما را پیگیری کنند. راه حلی هم که دادند این بود که؛ فعلا در مصرف برق صرفه جویی کنید تا موقعی که ترانس مناسب جایگزین شود! ما هم که دستمان از همه جا کوتاه است ، رعایت می کنیم مثلا به جای استفاده از چند کولر فقط یک کولر استفاده می کنیم ولی مشکل قطعی برق با وجود ملاحظاتی که انجام داده ایم همچنان پابرجاست .

    مگر ما چقدر می توانیم صرفه جویی کنیم؟ علاوه بر این ها نگران از بین رفتن و سوختن وسایل منزلمان هم هستیم قطعی برق بعضی مواقع بین ۳ الی ۵ ساعت طول می کشد.در این شرایط و گرمای هوا هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم قطعی برق در شب ها موجب بی خوابی و کلافگی است وروزها نوعی دیگر از مشکلات گریبان مان را می گیرد! از اینها گذشته کسانی که بچه کوچک دارند مشکلاتشان چندین برابر است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.