حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3083 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • برگزاری اختتامیه همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور در ایزوایکو
    ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۲۴
    شناسه : 6951
    بازدید 1270
    10
    دریانیوز// اختتامیه همایش نغمه سـرایان کشـور در مجتمـع کشتی سـازی و صنـایع فـراسـاحل ایـران (ایـزوایکـو) و همچنین بازدید از پیشرفت‌های کشـور در قـالب اردوی راهیان پیشرفت از این مجتمع انجام شـد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// اختتامیه همایش نغمه سـرایان کشـور در مجتمـع کشتی سـازی و صنـایع فـراسـاحل ایـران (ایـزوایکـو) و همچنین بازدید از پیشرفت‌های کشـور در قـالب اردوی راهیان پیشرفت از این مجتمع انجام شـد.
    سلمان ضربی مدیرعامل ایزوایکو در اختتامیه این همایش، اظهار کرد: به همت جوانان این مملکت و مسوولین خدومی که در عرصه های مختلف تلاش می کنند، دربهای فتوحات یکی پس از دیگری فتح می شود.
    وی افزود: خداوند را شاکریم در این مجتمع که جبهه جنگ اقتصادی و صنعتی است برای ظهور و ثبوت توانایی فرزندان این مملکت، موفق شدند کشتی بزرگ و اقیانوس پیما را که تقریبا ۲۰ سال پیش، جز یکی از پیشرفته ترین کشتی های موجود در جهان بوده بسازند و با عنوان پرچم جمهوری اسلامی ایران در همه دریاهای آزاد و تمام بنادر جهان بتواند تردد داشته باشد و کالاهای ایرانی و خارجی را جابه جا نماید.
    ضربی ادامه داد: بر مردمان جهان باورپذیر نیست کشوری که بیش از ۴۰ سال با این حجم از تحریم ها، هنوز روی پای خود ایستاده و اکنون نیز در حال تلاش و ادامه دادن است و پیشرفت روزافزونی را دارد.
    مدیرعامل ایزوایکو عنوان کرد: مسیر پیشرفت این کشور به دست تک تک جوانان ما رقم می خورد وباید این خودباوری و همت بلند و دل آگاه را داشته باشیم تا بتوانیم در عرصه‌های مختلف صنعتی موفقیت کسب کنیم. ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان و هيآت مذهبی کشور نیز در این همایش اظهار کرد: اختلاف افکنی و تفرقه و انشقاق بین گروه‌های مذهبی از شیوه‌های ترکیبی دشمن است. وی افزود: با درایت بزرگان و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نقشه دشمنان نقش بر آب شد.
    در پایان این همایش شرکت کنندگان به همراه جمعی از مدیران و مهندسین ایزوایکو، از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بازدید و از نزدیک با روند ساخت شناورهای مختلف آشنا شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.