حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3085 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بانک ها امید مردم را برای خانه دار شدن ناامید نکنند
    ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
    شناسه : 12077
    بازدید 1130
    5
    دریانیوز// استاندار هرمزگان گفته که عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن قابل قبول نیست. نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، عملکرد بانک‌ها در عقد قرارداد پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن را نامطلوب دانست و گفت: این مسئله با عملکرد مثبت بانک‌ها و جبران عقب‌ماندگی‌ها اصلاح شود‌.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// استاندار هرمزگان گفته که عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن قابل قبول نیست. نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، عملکرد بانک‌ها در عقد قرارداد پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن را نامطلوب دانست و گفت: این مسئله با عملکرد مثبت بانک‌ها و جبران عقب‌ماندگی‌ها اصلاح شود‌.

    مهدی دوستی ظهر یکشنبه ۱۲ آذرماه در نشست شورای مسکن استان ضمن بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن استان، درخصوص بررسی روند پیشرفت پروژه‌‌‌های خوابگاه‌های دانشجویی، اظهارداشت: این پروژه‌ها روند مطلوبی ندارند و کار اجرایی کند پیش می‌رود، از این رو لازم است موانع رفع و در عملیات اجرایی خوابگاه‌های متاهلی تشریع شود.وی افزود: عملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات پروژه‌های مسکن مهر تبدیلی به نهضت ملی مسکن و درصد انعقاد قرارداد بانک‌ها به واحدهای معرفی شده اجاره ۹۹ ساله بسیار بد است و استان هرمزگان جزو استان‌های پایین جدول در کشور است که باید این مسئله با عملکرد مثبت بانک‌ها و جبران عقب‌ماندگی‌ها اصلاح شود‌. عملکرد بانک‌های استان قابل توجیه نیست و مدیران مسئول باید نسبت به وضع موجود در پرداخت تسهیلات پاسخگو باشند.

    مکاتبه‌ای با بانک‌های خصوصی استان انجام شده تا این بانک‌ها میزان مشارکت خود در نهضت ملی مسکن را اعلام کنند و تا پایان هفته فرصت دارند که پاسخ نامه را بدهند و تکلیف متقاضیان را مشخص کنند؛ چرا که معنی ندارد بانکی منابع استان را در اختیار داشته باشد و به استان خدمات ندهد.نارضایتی استاندار هرمزگان به عنوان نماینده عالی دولت در استان پس از آن صورت گرفته است که مردم و رسانه ها نیز بارها از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان و بخصوص بندرعباس اظهار گلایه و نارضایتی کرده اند و با گذشت بیش از دوسال از عمر دولت سیزدهم و اجرای طرح نهضت ملی در کشور، اما هنوز حتی یک واحد مسکن ملی در بندرعباس به متقاضیان ثبت نام شده تحویل داده نشده است.

    اوایل اجرای طرح نهضت ملی مسکن که جانمایی نامناسب اجرای این طرح در شهرک علوی و سپس روند طولانی الحاق اراضی مورد نیاز در شمال اتوبان شهیدرجایی بندرعباس و حال نیز عدم همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات و… باعث شده طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس قفل شود و امید مردم به خانه دار شدن ناامید شود واگر بانک ها در روند پرداخت تسهیلات بانکی تجدیدنظر نکنند، نمی توان انتظار داشت این طرح به سرانجام برسد که می طلبد در این حوزه اقدامات لازم صورت گیرد تا روند ساخت وساز در فصل خنک هرمزگان شتاب گرفته و مردم به خانه دار شدن امیدوار شوند. تمام امید مردم بی خانه به خانه دار شدن با اجرای این طرح است که رئیس دولت سیزدهم به عنوان مهمترین وعده دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اش مطرح کردند و بلافاصله بعد از انتخابات هم اجرای این طرح در کشور کلید خورد و حال نباید بانک ها و مدیران ضعیف مردم را به خانه دار شدن در هرمزگان و بندرعباس ناامید کنند و بایستی با متخلفین در این حوزه برخورد و مدیران ضعیف و ناکارآمد برکنار شوند تا این طرح ملی در بندرعباس به ساحل نجات مستاجران و افراد بی خانمان برسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.